در یک مراسم عروسی یک تصادف پهپاد رخ داده است و پهپادی به دوستان داماد برخورد کرده و موجب آسیب‌دیدگی شدید صورتشان شد. تا حدی که یکی از دوستان این فرد ادعا کرده است این برخورد موجب شکستگی استخوان بینی‌اش شده است. دیگری گفته برخورد این پهپاد به سرش زخم عمیقی برداشته که برای درمان آن بیست بخیه خورده است.

وقتی‌ که Barry Billcliff اقدام به خرید یک پهپاد برای عروسی‌اش کرد، اصلاً به ذهنش خطور نمی‌کرد که در روز عروسی‌اش چنین اتفاق وحشتناکی رخ بدهد و پهپادش به سر دو نفر از دوستانش برخورد کند و یک تصادف پهپاد رخ دهد.
هردو این افراد خواستار روشن شدن کامل این موضوع بوده‌اند. مجموعه تشریفات عروسی، خلبان را مقصر دانسته و اذعان کرده‌اند که او در لحظه وقوع حادثه حواسش به کنترل پهپاد نبوده است این در حالی است که عروس و داماد تقصیر را گردن مسئولین تشریفات انداخته‌اند.
اما مسئولین تشریفات اعلام داشته‌اند که به هیچ وجه اجازه ورود این پهپاد را به داخل مراسم صادر نکرده بودند و زمانی متوجه ورود آن شده بودند که خیلی دیر شده بود و حادثه رخ‌ داده بود.
به‌هرحال اگر فیلم گرفته ‌شده از این پهپاد موجود بود امکان فهمیدن دقیق مسئله راحت‌تر بود ولی هنوز هیچ‌ کسی تصویری از این حادثه منتشر نکرده است.