حتما پست های آخرمونو نگاه کنید که پیج براتون کلی محتوای عالی داره♥️♥️♥️♥️‌ ‌ ‌ ‌ . ‌ .
⭕ کنترل کیفیت؛ عاملی تعیین کننده به خصوص برای کسب و کار های زنجیره ای! برای اینکه در بازار رقابت بمانیم یا مثل خیلی از کسب و کار ها برای مدتی باشیم و بعد بریم و خاطره شیم.. برگر عطاویچ رو تست کردیم،تستی که به ما یک چیز رو به وضوح نشون میده: در صنعت رستوران داری تک تک عوامل مهم هستند نه فقط تمرکز بر روی موردی خاص!
‌ ⁦
▪️⁩از تامین مواد اولیه با کیفیت تا تهیه غذا و بسته بندی و تحویل به مشتری...
‌ ⁦▪️⁩تمام این اجزا مثل پازل باهم جفت و جور میشن تا غذایی دلچسب به مشتری ارائه داده بشه.
⁦⁦▪️⁩⁩حالا فرض کنید بعضی از تکه های پازل ناقص،بدترکیب،بی کیفیت و ...باشد .اون موقع است که تمام زحمت های سازنده به هدر میره و در آخر بعد از کلی زحمت اونچه که روبروی خودمون داریم پازلی،ناقص و بد ریخته که هم حال بیننده را میگیرد و هم سازنده!!

⭕#عطاویچ عزیز مخاطب این پست فقط شما نیستید بلکه؛تمام کسب و کارهایی هستند که دچار بیماری نزدیک بینی در کسب وکار خودشون هستند،بیماری ای که باعث میشه فقط بخش کوچکی از محصول در نظر گرفته شه و فقط تمام توجه به قسمتی خاص معطوف شود.
دقیقا این بیماری در مورد برگر شما صادق است،برگری که فقط تمام قوت آن گوشت با کیفیتش است و تمام... و عدم توجه به این نکات تکه گم شده پازل شماست... ‌
___________________________________________________ ‌ ‌پ.ن:تست مرتبط با عطاویچ شعبه پونک میباشد.(تهران)
که قاعدتا این موضوع در سایر شعب صدق میکند.
@atawich.ir
@atawich.pounak ‌
‌ ‌
✅‌کمپین#حقوق_مشتری

#ایران#رستوران#رستورانگردی#غذا#نقد#کیفیت#تهران#همدان#tehran#food#taster#پونک#آشپزی#برگر#فست_فود#مسترشکمو_عطاویچ#مسترشکمو_پونک#تجریش#خوشمزه