خرید پایه مونوپاد از نورنگار

سلفی گرفتن در دنیای امروز عکاسی بسیار محبوب شده و تقریبا هر خانواده ای یک مونوپاد مخصوص سلفی های دسته جمعی دارند. گاهی برای ثبت سلفی ها، می خواهید مونوپاد را یک جا سوار کنید و خود نیز به جمع بپیوندید ولی غالبا این امکان وجود ندارد و باید یک نفر، تک پایه را به دست بگیرد تا مونوپاد و دوربین یا تلفن همراه، همه باهم سقوط نکنند. برای رفع این مشکل، پایه های مخصوص مونوپاد طراحی شده که می توانید آن را از انتها به مونوپاد وصل کرده و با خیال راحت، عکاسی کنید.

اکنون نورنگار به شما پایه مونوپاد مستحکم و پرکاربردی پیشنهاد می کند که با خرید آن، بسیاری از مشکلاتتان برای سلفی گرفتن، حل می شود.

خرید پایه مونوپاد

پایه مونوپاد بنرو

شرکت بنرو در پایه ی مونوپاد VT2 قابلیت های جدیدی افزوده که به کمک آن ها می توانید در شرایط بهتر و راحت تری عکاسی کنید. با اتصال پایه ی مونوپاد VT2 به انتهای مونوپاد، ایمنی و استحکام ایستایی مونوپاد را افزایش داده و می توانید در سفر نیز عکاسی کنید. حداقل ارتفاع پایه ی مونوپاد بنرو VT2 برابر با 6.1 و حداکثر ارتفاع آن 14 سانتیمتر است و تنها با وزن 363 گرم، ابزاری بسیار مناسب برای عکاسی در سفر می باشد چون در حمل و نقل، هیچ مشکلی برای عکاس پدید نمی آورد. پس اگر قصد عکاسی در سفر یا عکاسی از مناظر شهری را داشته باشید، به کمک پایه ی مونوپاد VT2 می توانید مونوپاد خود را رویش وصل کرده و به سرعت آماده ی عکاسی شوید.

پایه ی مونوپاد بنرو VT2 را می توانید به مونوپاد هایی به قطر پایه ی 0.9 تا 40 سانتیمتر متصل کنید. پس می توان گفت پایه ی مونوپاد بنرو VT2 قابلیت اتصال به انواع مونوپاد های سبک و مخصوص عکاسی در سفر را دارد. پایه ی مونوپاد VT2 به ایمنی و ایستایی مونوپاد کمک می کند و می توانید با خیال راحت آن را نصب و در جایی تنظیم کنید.

پس با خرید این پایه مونوپاد از نورنگار، از ایمنی و استحکام دوربین خود آرامش خاطر داشته باشید و سلفی های بی نظیر زیادی با خانواده ی خود در سفر، ثبت کنید.

کاربرد پایه مونوپاد