شرکت کانن، بزرگ ترین شرکت فروش تجهیزات تصویر برداری و لوازم جانبی، خبری در رابطه با طراحی پرینتر سلفی بی سیم و کامپکت CP1300 منتشر کرد. این پرینتر بسیار سبک بوده و قابلیت اتصال به موبایل و وای فای را دارد. همچنین به کمک این پرینتر می توان محتویات کارت های حافظه در دستگاه های مختلف را با سرعت واقعا بالا و سریعی به اشتراک گزاشت.

کانن تضمین کرده که امکان حمل و نقل این پرینتر بسیار آسان بوده و به کمک آن اوقات خوشی را در میهمانی یا مسافرت ها خواهید گذراند و در عرض چند ثانیه عکس هایی بسیار با کیفیت را از موبایل یا دوربین، چاپ نمود. این پرینتر نسخه ی ارتقاء یافته و آپدیت شده ی پرینتر CP1200 محسوب می شود و ابزار بی نظیری برای اتصال به دوربین های دیجیتالی یا تلفن های همراه هوشمند به شمار می آید. همچنین به لطف باتری های بی سیم و پرقدرت در این پرینتر سلفی، امکان استفاده ی آن در همه جا وجود دارد و با آن می توانید عکس های بی نظیری چاپ کنید و نگران اتمام باتری نباشید.

کانن درباره ی پرینتر سلفی جدید خود گفته که در آن یک صفحه نمایش LCD بزرگ تر 3.2 اینچی و تاشو تعبیه شده است. همچنین به کمک جستجو بر اساس تاریخی که به آن افزوده شده، تصاویر موردنظر خیلی راحت تر یافت می شوند. با پرینتر سلفی CP1300 می توان عکس هایی در ابعاد 2 در 6 چاپ کرد و همچنین به کمک مود Party Shuffle در این پرینتر، با اتصال به وای فای می توان همزمان با چند دستگاه موبایل به آن متصل شد و عکس ها را بایکدیگر ترکیب کرده و یک عکس ترکیب شده چاپ نمود.

از قابلیت های جدیدتری که به این پرینتر افزوده شده می توان به امکان اتصال به باتری های اکسترنال اشاره کرد که امکان حمل و نقل آن را ساده تر می کند. پس به راحتی و بدون هیچ نگرانی، این پرینتر سلفی کامپکت را در جیب خود قرار داده و به هرجا که می خواهید بروید. همچنین یک دکمه ی وای فای مشخص روی بدنه ی آن تعبیه شده که با فشردن آن می توان مستقیما تنظیمات وایرلس و اینترنت را در پرینتر بررسی و تعدیل نمود. پرینتر سلفی CP1300 به زودی در رنگ های سفید یا مشکی روانه ی بازار خواهند شد.

بزودی جزئیات بیشتری درباره ی مشخصات فنی و ویژگی های جدید این محصول، در نورنگار منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.