شرکت هنل نخستین فلاش اکسترنال خود را با عنوان Hahnel Modus 600RT معرفی می کند. با این فلاش می توان از باتری های پرقدرت لیتیوم-یون سری Extreme استفاده کرد. این باتری ها نسبت به باطری های آلکالاین یا شارژی از قدرت بسیار بالاتری برخوردار هستند و بدین ترتیب سرعت و قدرت این فلاش ها را چند برابر خواهند کرد.

عدد راهنمای این فلاش اکسترنال برابر 60 است که با بالاترین عدد راهنما در فلاش های کانن و نیکون، برابری می کند. با هر بار شارژ باطری این فلاش، می توانید 550 شات (با قدرت کامل) با آن بزنید و زمان شارژ مجدد شارژ در هنگام تابش نور با قدرت کامل، برابر 1٫5 ثانیه است.

شرکت هنل از امکانات دیگر این فلاش اکسترنال نظیر تابش Multi، تنظیمات دستی، HighSpeed Sync با سرعت 1/8000 ثانیه نیز صبحت کرده است. همچنین برای ایجاد ارتباط بی سیم TTL با فرستنده Viper TTL خودش درون این فلاش ها یک گیرنده ی بی سیم طراحی شده است.

شرکت هنل به همراه فلاش اکسترنال Hahnel Modus 600RT، یک فرستنده به نام Viper TTL  نیز معرفی کرده که می تواند با 3 گروه جداگانه فلاش Hahnel Modus 600RT به صورت TTL یا دستی از فاصله 100 متری ارتباط برقرار کند.

فلاش اکسترنال

برای مشاهده ی و بررسی دقیق یا خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی نورنگار، می توانید از لینک های زیر اقدام نمایید.

فلاش هنل مخصوص دوربین های کانن

فلاش هنل مخصوص دوربین های نیکون