حال اگر قصد خرید سه پایه سنگین را دارید، نورنگار به شما سه پایه ی سنگین و پرکاربردی را پیشنهاد می کند که از کیفیت بالایی برخوردار است. شرکت بنرو با معرفی سه پایه آلمینیومی بنرو A373FBS8 ابزاری مناسب برای عکاسی با دوربین های نسبتا سنگین روانه ی بازار کرد که به خاطر قدرت و ایمنی بالایش، توانایی حمل دوربین هایی با  وزن 8 کیلوگرم را دارا می باشد.

 

حداکثر ارتفاع سه پایه بنرو Benro A373FBS8 برابر با 162 و حداقل ارتفاع آن 84 سانتیمتر می باشد که آن را به سه پایه ای بلند و پرکاربرد تبدیل ساخته است. وزن این سه پایه 5 کیلوگرم است و از استحکام بالایی برای تحمل وزن دوربین های سنگین برخوردار است و در عکاسی آتلیه یا عکاسی در فضای داخلی خیلی مناسب می باشد.

سه پایه آلمینیومی بنرو A373FBS8 benro

 

سه پایه آلمینیومی بنرو A373FBS8 مجهز به یک هد S8 Pro Video نیز می باشد. به کمک این هد کنترل بیشتری در تنظیم زوایای دوربین حین فیلم برداری خواهید داشت. همچنین این هد قادر است به دو صورت بچرخد. به این معنی که هم قادر به چرخش صفحه ای برای فیلم برداری و هم قادر به چرخش چند جهته برای عکاسی می باشد. بنابراین می توانید از هر زاویه ای که تمایل دارید عکاسی کنید.

 


با هد این سه پایه می توانید به طور 360 درجه آن را چرخانده و کنترل کنید. همچنین امکان چرخش جلویی به میزان 90 درجه و چرخش پشتی به میزان 70 درجه در این هد وجود دارد.


 

برای جبران وزن حاصله از دوربین و جاذبه ی زمین، هد سه پایه آلمینیومی بنرو A373FBS8 یک سیستم چهاربخشی تعادلی تنظیم پذیر می باشد. همچنین وجود یک اداپتور 75 میلیمتری half ball در این هد قابلیت اتصال آن به سایر سه پایه ها را نیز فراهم می کند.

 

سه پایه آلمینیومی بنرو A373FBS8 benro

 

سه پایه آلمینیومی بنرو A373FBS8 از جنس آلومینیوم می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است. قطعات پایه ی این سه پایه ها سه بخشی است و به همین دلیل به راحتی باز و بسته می شود. همچنین پایه های این سه پایه مجهز به بخش های اصطکاکی ای است که از لیز خوردن سه پایه جلوگیری کرده و استحکام آن را افزایش می دهد.  بخش انتهایی پایه ها شامل محافظ های پلاستیکی می باشد که امکان باز شدن سه پایه تا حداکثر را فراهم کرده و از پایه ها، محافظت می کند. همچنین برای عکاسی با زاویه ی بسته و تله نیز تا حداکثر باز می شوند.