خرید سه پایه عکاسی

 

خرید سه پایه عکاسی مناسب و کارآمد منجر به تثبیت دقیق دوربین و ثبت تصاویری بی نظیر می شود. استفاده از سه پایه برای عکاسی در انواع شاخه ها به کار می آید. خصوصا هنگامی که عکاسی در محیطی کم نور و تاریک اتفاق می افتد. خرید سه پایه عکاسی ، برای عکاسی در شب، عکاسی از ستاره ها، عکاسی از ماه، عکاسی از آتش بازی های شب چهارشنبه سوری، عکاسی از مناظر و چشم اندازها، عکاسی از سوژه های متحرک و پر سرعت مثل وسایل نقلیه و عکاسی بدون استفاده از نور فلاش الزامی است.

 

در این مقاله ما به شما سه پایه ای را معرفی می کنیم که با خرید آن بسیاری از مشکلات در عکاسی، حل می شود.

 

 

خرید سه پایه عکاسی

 

 

خرید سه پایه عکاسی بنرو A600FHD3 Benro  در نورنگار

 

سه پایه های شرکت بنرو معمولا از آلیاژ منیزیم و پایه های آن از آلیاژ آلمینیوم می باشند که همین ویژگی آن ها را به سه پایه هایی مستحکم و پرکاربرد تبدیل ساخته است. با استفاده از تکنیک ها و طراحی پیشرفته، شرکت بنرو سه پایه های بسیار سبک و باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار داده است.

 

 

شرکت بنرو اکنون با طراحی سه پایه بنرو A600FHD3 Benro  ابزاری  پرکاربرد با قابلیت های ویژه و مهم در اختیار کاربران قرار داده است. با این سه پایه می توان تا وزن 8 کیلوگرم را حمل و جابه جا کرد. وزن تقریبی کل سه پایه 2.64 کیلوگرم است. حداکثر ارتفاع این سه پایه 172 سانتی متر و حداقل ارتفاع آن 45 سانتیمتر است. طول پایه ی جمع شده در این سه پایه 76 سانتی متر، می باشد.

 

 

همچنین این سه پایه مجهز به یک ستون مرکزی می باشد که به سرش متصل بوده و به کمک آن می‌توان با دقت بالایی ارتفاع سه‌پایه را تنظیم کرد. این سه پایه مجهز به قفل حرکت عمودی می باشد که به کمک آن می توان دوربین را به صورت عمودی نگه داشت و به صورت عمودی عکاسی کرد.

 

 

سه پایه بنرو A600FHD3 Benro  مجهز به یک قلاب وزنه در ستون مرکزی می باشد که به کمک آن می توان استحکام آن را حین نصب دوربین های سنگین و در مواقع لزوم، افزایش داد و ایستایی و تعدیل آن را دقیق تر تنظیم کرد.

 

 

پایه های سه پایه بنرو A600FHD3 Benro  سه بخشی هستند و آن‌ ها را به راحتی می توان باز و بسته کرده و هر جا که می خواهید قرار دهید. همچنین مجهز به یک بال‌ هد HD3 است  که به کمک آن می‌توان به طور مستقل، دوربین را در جهات مختلف و به آسانی حرکت داد. انتهای پایه های این سه پایه شامل قطعات میله ای و نوک تیزی می باشند که منجر به افزایش استحکام و ایستایی آن حین استفاده در سطوح نرم و لغزنده می شود.

 

 

همچنین یک کیف حمل مخصوص نیز با سه پایه بنرو A600FHD3 Benro  ارائه شده که با آن به‌راحتی می‌توان سه پایه ی A600 بنرو را حمل کرد.

 

 

نورنگار برای عکاسی در سفر و سایر شاخه ها  خرید سه پایه عکاسی بنرو A600FHD3 Benro را توصیه می کند.