سونی اعلام کرده که کامپیوتر تبدیل شدنی Duo 11 Slider با قیمت ۱۵۰٫۰۰۰ ین معادل ۱۹۳۰ دلار در روز انتشار ویندوز ۸ وارد بازار ژاپن می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید Duo 11 مجهز به صفحه نمایش 1080p، پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی Core i503317U، حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و ۴ گیگابایت حافظه رم بود.


سونی علاوه بر Duo 11 قیمت کامپیوتر بدون کیس قابل حمل Tap 20 را ۱۴۰٫۰۰۰ ین معادل ۱٫۸۰۰ دلار تعیین نموده و اعلام نموده آن را در ماه نوامبر وارد بازار خواهد کرد. Tap 20 مجهز به پردازنده Core i3, i5 و i7، حافظه رم ۴ تا ۸ گیگابایت، حافظه ذخیره سازی HDD با ظرفیت ۱ ترابایت و صفحه نمایش ۲۰ اینچ ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل است.

سونی همچنین در رویدادی که در توکیو برگزار کرد قیمت لپ‌تاپ‌های جدید لمسی Vaio را نیز اعلام نمود: ۱۳۰٫۰۰۰ ین برای لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچ سری T با پردازنده Core i5 و ۱۵۰٫۰۰۰ ین برای ۱۴ اینچ سری E با پردازنده Core i5 و ۲۱۰٫۰۰۰ ین برای کامپیوتر ۲۴ اینچ بدون کیس سری L با پردازنده Core i7.

لپ‌تاپ‌های نام برده شده در روز انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ وارد بازار خواهند شد اما کامپیوتر بدون کیس جدید سونی یک ماه پس از آن عرضه می‌شود.


منبع Engadget لینک مطلب