در زمان پخش تیزر نیز عبارت «سخت کار کنید، سخت بازی کنید» به چشم می‌خورد. مایکروسافت در این تیزر نحوه جابجایی بین نرم‌افزارها، کارکردن با رابط کاربری مترو و سهولت استفاده از سیستم‌عامل در ابزارهای لمسی و غیرلمسی را به نمایش گذاشته است:

در تیز تبلیغاتی دوم مایکروسافت تمرکز بیشتری برروی نرم‌افزارهای داخلی ویندوز ۸ و همچنین فروشگاه ویندوز داشته است. هر دو تیزر تبلیغاتی ظاهر و قالب مشابه یکدیگر دارند و تمرکز مایکروسافت در هر دو آنها، آموزش دادن قابلیت‌های جدید ویندوز ۸ است.

با نزدیک شدن تاریخ انتشار ویندوز ۸ در ۶ آبان ماه، انتظار می‌رود مایکروسافت به زودی این تبلیغات را به همراه یک سری تبلیغات در مورد تبلت سرفیس آغاز کند.

نظر شما در رابطه با این دو تیزر تبلیغاتی چیست؟


منبع The Verge لینک مطلب