همانطور که مطلع هستید اپل قصد دارد در ۱۲ سپتامبر ۲۲ شهریورماه آیفون بعدی خود را معرفی کند و براساس اطلاعات بدست آمده احتمالا کمی بعد نیز در مهرماه امسال از آپید جدید پرده‌برداری خواهد شد.

یکی از مدیران تولید مانیتورهای ال‌جی به رویترز گفته است که کارکنان این مجموعه برای تولید به‌موقع این نمایشگرهای ۴ اینچی، شبانه‌روز تلاش کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد اکنون آن دوره فشرده کاری با موفقیت به‌ پایان رسیده‌است. ال‌جی همچنین افزوده است که ادامه روند همکاری با اپل طبق زمان‌بندی‌های صورت گرفته، دنبال خواهد شد.

اپل پس از موفقیت تلفن‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۴ اینچ به بالا که با فروش بسیار خوب گلکسی اس ۳ تکمیل شد، تصمیم به افزایش سایز نمایشگر آیفون نموده است. اگر نمایشگر آیفون از ۳.۵ اینچ همیشگی به ۴ اینچ افزایش یابد، سطح نمایشگر حدود ۳۰٪ بزرگتر می‌شود.

پیش از این شارپ و توشیبا نیز اعلام کرده بودند که بخشی از صفحات نمایش آیفون جدید را تولید خواهند کرد.

همانطور که دیشب اعلام کردیم از نامه سامسونگ که خطاب به کارمندان این شرکت منتشر شده بود، برداشت می‌شد که ارتباط تجاری اپل و سامسونگ به انتهای خط رسیده  و احتمالا سامسونگ دیگر تامین کننده قطعات محصولات اپل نخواهد بود. تا اینجای کار به نظر می‌رسد اپل حداقل نمایشگر مورد نیاز محصولات خود را از طریق ال‌جی، شارپ و توشیبا تامین خواهد کرد.


منبع Reuters لینک مطلب