Xperia T مجهز به صفحه نمایش ۴.۵۵ اینچ از نوع LCD با محافظ ضد خش و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. تلفن پرچمدار جدید سونی دارای سیستم‌عامل اندروید ۴، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی ۲ هسته‌ای Qualcomm MSM8260 و دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و فلش LED است.

ابعاد اکسپریا T برابر ۱۲۹.۴ در ۶۷.۳ در ۹.۳۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۳۹ گرم است.

سونی اعلام کرده که کمی پس از عرضه Xperia T نسخه بروززسانی به اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی را برای این تلفن ارائه خواهد کرد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و بسیار سریع اکسپریا T دارای قابلیتی به نام Sleep to Snap است. این بدین معناست که کاربر هر زمان که بخواهد و بدون وقفه می‌تواند به دوربین تلفن دسترسی داشته باشد. اگر تلفن هوشمند اندرویدی داشته باشید حتما متوجه تاخیر نسبتا طولانی اجرا نرم‌افزار دوربین و سپس آماده شدن آن برای عکاسی، شده‌اید.










Xperia T از فناوری NFC پشتبانی می‌کند و به راحتی و با تماس آن با ابزارهای جانبی سازگار با NFC که سونی در همین نمایشگاه IFA به نمایش گذاشت، ارتباط برقرار می‌کند.

از دیگر امکانات Xperia T می‌توان به باتری ۱٫۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، رادیو FM، حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 16GB، پورت MHL و پشتیبانی از شبکه بی‌سیم HSPA+ اشاره کرد.

اکسپریا T در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای به زودی وارد بازار خواهد شد اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. همچنین در نظر داشته باشید که اکسپریا T با کمی تغییر و با نام Xperia TX در برخی از کشورها از جمله ژاپن عرضه خواهد شد. اکسپریا TX در رنگ صورتی نیز موجود خواهد بود.


منبع Engadget Sony لینک مطلب