گمان نکنم کار این دو به آشتی‌کنان برسد. در‌واقع حتی نمی‌توان مطمئن بود این دو باهم صحبت می‌کنند!

وقتی در یک مراسم رسمی، یکی از طرفین، در ملاء عام، طرف مقابل را دزد و گناهکار صدا می‌زند، حتماً انتظار ندارید طرف مقابل راحت با این مسأله کنار بیاید. درست نیست؟


به همین دلیل هم سامسونگ، قصد دارد با نمایش یک آگهی ویدئویی، به آیفون جدید اپل خوش‌آمد بگوید، ولی نه با یک آگهی چاپلوسانه! در پایان تبلیغ تلویزیونی، به این نتیجه می‌رسد که آیفون ۵، حتی آنقدر خوب نیست که بتواند یک کپی مناسب از گلکسی اس۳ سامسونگ باشد.

به وضوح مشخص است که این آگهی تلویزیونی با عجله و شتابزده کار شده ولی با داشتن عنوانی به صورت «هیچ نبوغی در این کار نیست»، هر کسی به دنبال کردن آن‌ ترغیب می‌شود.

در‌ واقع این تبلیغ، لیستی از دلایلی خوب و منطقی است که چرا گلکسی اس ۳ خیلی بهتر از آیفون ۵ است.

گالکسی اس ۳ سامسونگ مملو از امکاناتی است که در آیفون ۵ وجود ندارد، حالت کشیدن انگشتان موسوم به Palm، به روز رسانی با تکان دادن گوشی و همچنین NFC!

samsung-ad-against-iphone5

شکی نیست که گلکسی اس ۳، محصولی فوق‌العاده است (به خصوص برای کاربرانی با دستان بزرگ!)، اما اکثر علاقه‌مندان آیفون، آن را برای این ویژگی‌ها نمی‌خرند. آن‌ها آیفون را برای تمامی‌ آن دلایل احساسی غیر منطقی می‌خرند که باعث می‌شود چشم‌ها به انتخابشان خیره شود.

عدم موفقیت سامسونگ نسبت به اپل به علت خوب نبودن محصولاتش نیست، بلکه به این دلیل است که نتوانسته قلب‌ها را تسخیر کند، و متأسفانه هیچ کمک و خودآموزی نیز برای یادگیری این‌کار وجود ندارد.

نظر شما درباره این تبلیغ چیست؟ به این عدم موفقیت سامسونگ نسبت به اپل عقیده دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Cnet لینک مطلب