پس از اتمام شمارش معکوس و صفر شدن زمان آن، وب سایت tgeltaayehxnx.com به صفحه یوتیوب سامسونگ ارجاع داده شد در این تیزر تبلیغاتی تقریبا هیچ اطلاعاتی در مورد تلفن بعدی سامسونگ اعلام نمی شود. حتی تلفن از زاویه های غیر قابل تشخیص نیز به نمایش در نمی‌آید.

پیغام سامسونگ در این تیزر تبلیغاتی این است که از «نسبت به دیگران متفاوت باش» که به نظر می‌رسد دیگران نیز گوسفند پنداشته شده‌اند!

فروش سامسونگ در بازار تلفن‌های همراه رشد قابل توجه‌ای داشته و انتظار می‌رود به زودی در رتبه اول بزرگترین تولید کننده تلفن‌های هوشمند جای گیرد، اما واقعا روشن نیست که هدف سامسونگ از این تیزر تبلیغاتی چه بوده و معلوم نیست که آیا سامسونگ مشتریان خود را غیر گوسفند پنداشته و دیگران را ...؟

هرچند امروزه شرکت‌ها برای متمایز کردن تبلیغات خود و همچنین جلب توجه بیشتر به دنبال استفاده از موارد غیرمعمول و بعضا خنده دار هستند اما به هر حال این تیزر تبلیغاتی و سیخونکی که سامسونگ به کاربران رقبای خود (مخصوصا مشتریان آیفون) زد برای ما جذاب نبود.

در نهایت نیز می‌بایست تا ۱۴ اردیبهشت برای معرفی محصولی که از دیدگاه سامسونگ اگر آن را نخریم احتمالا ... خواهیم بود صبر کنیم.

نظرات شما را در بخش نظرات پذیرایم. تیزر تبلیغاتی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ از Galaxy S بعدی چه انتظاری دارید؟


منبع The Verge لینک مطلب