چه کسی در گوگل به دنبال شما می گردد؟
وب سایت Brandyourself که تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده و مورد توجه رسانههای عمومی در امریکای شمالی واقع شده است، به شما این امکان را میدهد تا نتایج حاصل از جستجوی نامتان در گوگل را مدیریت کرده و اقدامات SEO را بر روی آن انجام دهید.
با ثبت نام رایگان در این وبسایت میتوانید حساب کاربری خود را در یکی از شبکه های اجتماعی فیسبوک یا LinkedIn، معرفی کرده و پس از انجام تکنیکهای ارتقای رتبه، نتایج دلخواه خود را به مخاطب نشان دهید.
بدین ترتیب نه تنها میتوانید شهرت خود را در محیط مجازی وب مدیریت کرده و نامی نیک از خود بر جای بگذارید، بلکه به کمک آن موقعیتهای تجاری، اجتماعی و شخصی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهید.
از این گذشته Brandyourself بانک اطلاعاتی جامعی از IPهای عمومی سازمانها، شرکتها و موسسات معتبر را گردآوری کرده است؛ و می تواند افرادی که از پروفایل شما بازدید میکنند را رهگیری و شناسایی کند.
اغلب کاربران از موتور جستجوی گوگل برای کاویدن اطلاعات اینترنت بهره می گیرند و brandyourself نیز اطلاعات همین مخاطبان را به شما میدهد. اما اگر کاربری، از سایر جستجوگرهای اینترنتی استفاده کند چه میشود?
هیچ سیستمی صد در صد نیست، brandyourself نیز از این قاعده مستثنی نیست. نه تنها نمیتوانند تمامی جستجوگرهای اینترنتی را پوشش دهند بلکه جمع آوری نشانی IP تمامی افراد و شرکت ها نیز برای او ممکن نیست.
به اعتقاد پاتریک آمبرون، یکی از بنیانگذاران این سایت، آنها تلاش کردهاند تا تنها گوشهای از آنچه بیرون اتفاق میافتد را برای کاربران خود مهیا سازند و آنها را ترغیب کنند تا به هر چه پر بارتر کردن پروفایل خود بپردازند.
Brandyourself به اعضایش اجازه میدهد سه لینک را برای معرفی به موتورهای جستجو وارد کرده و بکوشند تا آنها را در صفحه نخست نتایج جستجو نمایش دهند.
این سایت که از مارس 2012 (اسفند 91) فعالیت خود را آغاز کرده، تاکنون موفق شده بیش از 25000 کاربر را به رایگان جذب کند به طوری که بیش از 80 درصد آنها پروفایل شخصی خود را تکمیل کردهاند. همچنین حدود 1000 نفر از کاربران نیز با پرداخت ماهانه 10 دلار جزء اعضای ویژه شده و اجازه دارند تا تعداد نامحدودی لینک برای خود تعریف کنند.
Brandyourself تنها نیست و رقبایش همچون Ziggs و Naymz نیز به رهگیری مکان جغرافیایی بازدیدکنندگان از پروفایلها مشغولند. اما نقطه ضعف آنها در این است که قادر به ارائه نام شرکت یا سازمانی که از پروفایل بازدید کرده، نیستند. از این گذشته سایتهای دیگری چون LinkedIn تنها میتوانند نشان دهند که کدامیک از اعضا، از پروفایل شما بازدید کرده است که دامنه بسیار محدودتری از اطلاعات را در اختیار کاربر قرار میدهد.
شما چطور؟ ایا هرگز شده نام و نشان خود را در اینترنت جستجو کنید؟ آیا در دنیای آنلاین شهرت دارید؟ و آیا با پروفایلهایی در وب روبرو شده اید که دقیقاً نام و نام خانوادگی شما را یدک می کشند؟
منبع Mashable لینک مطلب
دسته بندی : سبک زندگی
مقالات مرتبط
- ماهوارههای روسی ضبط کردند: عکس فوقالعاده با کیفیت کره زمین با رنگهای متفاوت
- فروشگاه شناور اپل در سنگاپور، 20 شهریور افتتاح می شود
- لِگو، معروفترین اسباب بازی جهان، ۸۰ ساله شد
- ۶ نکته برای سازماندهی بهتر فایلها در آیتیونز
- ویدیوی 4K گرفته شده با دوربین Canon 1D X Mark II زیر آب
- کلویی گریس مورتس در فیلم Mother/Android نقش آفرینی می کند
- 7 نیروگاه هسته ای برای تأمین انرژی استخراج بیت کوین نیاز است
- رژیم غذایی 1200 کالری چیست؟ برنامه غذایی و نکاتی که باید بدانید
- درمان کولیک نوزاد چیست؟
- بهترین ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا و ویروسهای خطرناک چیست
- عکاسی منظره سیاه و سفید؛ چرا و چه زمانی؟
- آدمیت، علیه دیگران
- 13 توصیه ضروری برای مراقبت از موهای رنگ شده
- استفاده از عناصر طراحی کلاسیک در عکاسی
- مینیمالیسم در عکاسی منظره
- یک گام به پیش
- بهترین کتابی که در سال ۹۸ خواندهام
- کارگردان بازی Everwild از استودیو Rare جدا شد
- کتاب شفای کودک درون؛ آشتی با روح لطیف وجودمان
- مرثیهای برای طبقه متوسط
منبع : تیاندا