برای مشاهده بررسی کامل انجام شده توسط وب‌سایت‌های لیست شده، می‌توانید برروی عنوان سایت کلیک کنید. همچنین می‌توانید کلیه مقالات مرتبط با Galaxy S III سامسونگ را در آدرس zoomit.ir/galaxy-s3 بیابید.

Mobile Choice

5 Star

«طراحی شده برای انسان» شعار سامسونگ برای Galaxy S III است اما ما عنوان «کمال مطلق» را برای این تلفن انتخاب کرده‌ایم. برخی از امکانات تازه گلکسی اس ۳ بهتر از باقی قابلیت‌های آن کار می‌کنند اما از هر نظر که به این گجت زیبا نگاه کنید، لذت خواهید برد.

Stuff

5 Star

ترکیبی از یک طراحی فوق‌العاده با قابلیت‌های نزدیک به عالی، گلکسی اس ۳ با کنار زدن HTC One X به پادشاه تازه اندروید بدل شده است.

T3

5 Star

برای عشاق اندروید، تنها تلفن نزدیک به Galaxy S III، برترین تلفن HTC یعنی One X است که از نظر سخت‌افزاری به GS3 نزدیک است اما S III به دلیل قابلیت‌های بیشتر و ابداعات تازه برنده میدان است.

CNET UK

4.5 Stars 

Galaxy S III سامسونگ در واقع فراری (Ferrari) تلفن‌های اندرویدی است، صفحه نمایش ۴.۸ اینچی زیبا با رزولوشن 720p، طراحی فوق‌العاده باریک و سبک در کنار پردازنده ۴‌هسته‌ای قدرتمند

Poket-Lint

4.5 Stars

Galaxy S III سامسونگ بدون شک، عالی عمل کرده و یک تلفن خارق‌العاده است.

Gizmodo UK

4.5 Stars

این تلفنی است که برای کنار زدن آیفون و دیگر تلفن‌های اندرویدی طراحی شده است.

GSM Arena

بوگاتی تلفن‌های هوشمند، شگفت‌انگیزین محصول سال که ترکیبی از سرعت و قابلیت‌های مختلف است.

SlashGears

پس از استفاده روزانه از Galaxy S III، این تلفن را به عنوان یکی از پربازده‌ترین و پرکاربردترین ابزار اندرویدی پیشنهاد می‌کنیم. شاید این تلفن بهترین تلفن دنیا نیز باشد.

Chip

Galaxy S III سامسونگ، تاخت و تاز HTC را متوقف کرد و در صدر رهبران موبایل قرار گرفت.

































منبع Mobile Choice Stuff T3 CNET UK Poket-Lint Gizmodo UK GSM Arena SlashGears Chip لینک مطلب