توجه کنید که این بازی ها مخصوص گوشی های جیلبریک شده می باشند. بنابراین اگر هنوز گوشی خود را جیلبریک نکرده اید، با مطالعه مقاله "جیلبریک دائمی گوشی آیفون" گوشی خود را جیلبریک کنید.

گیاهان در مقابل زامبی ها

plants-vs-zombies-logoاولین بازی مورد علاقه ما، بازی جذاب و اعتیاد آور Plants vs Zombies است. این بازی گرافیک ساده ای دارد ولی کم کم شما را در عمق بازی فرو برده و پس از ساعتها بازی با این App ناگهان متوجه گذر زمان خواهید شد.

پس فرصت را از دست ندهید و همین الان برنامه جذاب PvZ را از دانلود سنتر زومیت دریافت کنید.

لینک دانلود Plants Vs Zombies در App Center زومیت

زامبی های احمق

stupid-zombies-logoدر بازی زامبی های احمق، شما باید زامبی ها را هدف قرار داده و بکشید. در هر مرحله تنها 5 تیر دارید ولی باید طوری تیر اندازی کنید که همه زامبی ها را مورد هدف گلوله خود قرار دهید. در واقع در این بازی هوش و تیراندازی به موقع اهمیت دارد.

لینک دانلود Stupid Zombies در App Center زومیت

بدو Roo بدو

run-goo-run-logoاین بازی نیز جزو بازی های Arcade محسوب می شود.

داستان بازی مربوط به کانگرویی است که همواره در حال گذر از جاده های مختلف است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کنترل پرش های کانگرو را داشته باشید تا با صخره ها برخورد نکند. این بازی نیز پس از گذشت مراحل اولیه، برایتان جذاب خواهد شد.

لینک دانلود Run Roo Run در App Center زومیت

صورت های کارتونی

facetoon-logoاین برنامه را نمی توان جزو بازی ها دسته بندی کرد.

ولی زمانی که به صورت دسته جمعی در مکانی حضور داشته باشید می تواند زمان شما را پر کند. در واقع با استفاده از این برنامه می توانید صورت کارتونی و خنده دار دوستانتان را بسازید. 

مواظب باشید ایرادات چهره دیگران را در این برنامه بیش از حد بزرگ نکنید، چراکه ممکن است از دست شما ناراحت شوند!

لینک دانلود Facetoons در App Center زومیت

تخته نرد

gammon-logoاگر اهل بازی های سنتی هستید، حتما به تخته نرد هم علاقه دارید. این بازی سنتی برای بسیاری از ایرانیان جذابیت دارد. خصوصا اگر با رقیب باهوش و سرسختی مانند آیفون بازی کنید حتما به آن علاقه مند می شوید.

لینک دانلود تخت نرد در App center زومیت

منبع: Zoomit