اگر هنوز دستگاه Apple خود را جیلبریک نکرده اید، می توانید از نسخه رایگان شازم استفاده کنید. در نسخه رایگان این Application متن آهنگ ها به شما نمایش داده نمی شوند. ولی همچنان می توانید نام آهنگ و نام خواننده را مشاهده کنید.

Shazam نه تنها به شما کمک می کند که نام آهنگ ها و خواننده آن را بدست بیاورید بلکه در تقویت زبان انگلیسی نیز به شما کمک می کند. در واقع شما می توانید همزمان با شنیدن آهنگ، متن آن را نیز مشاهده کنید و این روش در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک بزرگی خواهد کرد. توجه داشته باشید که Shazam یک برنامه آنلاین است و بدون اینترنت کاربردی ندارد.

نسخه رایگان شازم برای گوشی های جیلبریک نشده

اگر قصد استفاده از نسخه رایگان برنامه شازم را دارید باید ابتدا برای دستگاه خود اکانت بسازید و سپس این برنامه را نصب کنید.


نصب iTunes و ساخت اکانت برای دستگاه Apple
دانلود و نصب برنامه های رایگان روی گوشی

با مطالعه مقالات بالا روش کار کردن با دستگاه Apple را می آموزید و برای دانلود برنامه رایگان شازم مشکلی نخواهید داشت. برای دانلود این برنامه از سایت Apple اینجا کلیک کنید.

برای دریافت این برنامه به صورت رایگان برای دستگاه های اندروید، اینجا کلیک کنید.

shazem-how-it-works2

نسخه کامل شازم برای گوشی های جیلبریک شده

ولی اگر دستگاه خود را جیلبریک کرده اید، می توانید نسخه کامل شازم را از App Center زومیت دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید. پیش از دریافت نسخه کامل ابتدا در سایت زومیت ثبت نام کنید تا بتواید لینک دانلود را مشاهده کنید.

برای دریافت نسخه کامل این برنامه برای دستگاه های اندروید، اینجا کلیک کنید.

اگر نحوه نصب برنامه های غیررایگان را روی iPod، iPhone و iPad را نمی دانید، باید ابتدا دستگاه خود را جیلبریک کنید. اگر دستگاه شما مجهز به نسخه های 4.1 و 4.2 است می توانید برای jailbreak دستگاه از این لینک استفاده کنید. اگر نسخه 4.3.3 یا 4.3 روی دستگاه شما نصب شده می توانید از این لینک دستگاه Apple خود را جیلبریک کنید. آموزش جیلبریک سایر نسخه ها به دلیل پیچیدگی و امکان ایجاد اشکال در دستگاه شما، در زومیت آموزش داده نشده است.

سپس از طریق برنامه Panda PC Suite که آموزش استفاده از آن را در اینجا مشاهده می کنید، برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید.

پس از دانلود و نصب برنامه، هرگاه که در حال گوش کردن موسیقی جدیدی بودید، تنها کافی است این App را باز کنید و دکمه آبی رنگ بالای صفحه سمت راست را فشار دهید و کمی منتظر بمانید تا Shazam تاریخچه آهنگ را برای شما حاضر کند.

shazem-how-it-works

مشخصات آهنگ مورد نظر شما در قسمت Tag ها قابل دستیابی است.

منبع: Zoomit