در ایمیل یاهو خود لاگین کنید، اگر ایمیل یاهو ندارید یک اکانت جدید بسازید. سپس وارد قسمت Contact (در زیر باکس Inbox) شده و Import Contacts را انتخاب کنید در صفحه باز شده، Facebook را انتخاب نمایید. از شما اجازه برای اتصال به اکانت فیس بوکتان درخواست می شود. پس از تایید، تمام کانت های فیس بوک شما به کانت های یاهوتان اضافه می شوند.

وارد Google+ شوید سپس در سمت راست و پایین لیست دوستان خود برروی لینک "View and edit" کلیک کنید در پنجره بعدی باز شده برروی Find and Invite کلیک نموده و سپس Yahoo را انتخاب نمایید پس از آن برروی Agree کلیک کنید و اجازه دهید Google+ به اکانت یاهو شما دسترسی یابد.

تمام کانتکت های اضافه شده را به یک Circle اضافه کنید برای این کار می توانید دوستان مورد نظر خود را انتخاب کرده و با فشاردادن و نگه داشتن دکمه سمت چپ ماوس آنها را برروی Circle مورد نظر ببرید و دکمه ماوس را راها کنید (Drag and Drop) تا تمام دوستان انتخاب شده به یک Cirecle منتقل شوند.[

به صفحه اصلی Google+ بروید و در قسمت Stream یک متن جدید وارد نموده و Circle ایی که دوستان جدید خود را به آن اضافه کردید را انتخاب کنید پس از فشار دادن دکمه Share گوگل دعوتنامه را برای تمام دوستان شما ارسال می کند. به خاطر داشته باشید اگر مرحله آخر را انجام ندهید دعوتنامه ارسال نمی شود.

برای آشنایی با امکانات Google+ به مقاله "شبکه اجتماعی Google+ رقیب جدی فیس بوک راه اندازی شد" مراجعه نمایید.

اگر تمایل دارید تا در شبکه Google+ دعوت شوید ولی کسی را که شما را دعوت کند نمی شناسید ایمیل خود را در بخش نظرات، انتهای همین صفحه اعلام کنید تا ما شما را دعوت کنیم.

منبع: Cnet