عروسک های Angry Birds

fathers-daey-1-angry-birds

اگر همسر شما به دنیای بازی ها علاقه مند است، حتما بازی Angry Birds را می شناسد. این بازی بین قشر جوان طرفداران زیادی دارد و بیشتر جوان ها از دیدن محصولات مربوط به این بازی خوشحال می شوند. بنابراین شما می توانید به مناسبت این روز، کادوی متفاوت و جالبی به همسرتان بدهید. عروسک های بازی Angry Birds می توانند گزینه جالبی برای یک کادوی غیررسمی باشند.

فیلم DVD شبکه اجتماعی یا Social Network

fathers-daey-1.2-angry-birds

این فیلم می توانید همسر شما را خوشحال کند، حتی اگر اهل فیلم دیدن نباشد با دیدن این هدیه حتما خوشحال می شود. اگر این فیلم را ندیده اید، مشاهده آن را به شما نیز توصیه می کنیم.

هدفون Sennheiser CX300 II

fathers-daey-2-hedfone

هدفون یکی از هدیه های خوبی است که می توانید برای این روز تهیه کنید. نمونه ای که ما به شما معرفی می کنیم Sennheiser CX300 است ، برندSennheiser در خیابان جمهوری نمایندگی دارد و شما می توانید این مدل را در ایران هم تهیه کنید. اگر همسر شما از MP3 Player استفاده می کند، تهیه یک هدفون باکیفیت می تواند خیلی به وی کمک کند.

اگر قصد خرید MP3 Player دارید می توانید مقاله "راهنمای خرید MP3 Player" را مشاهده کنید.

HD Player

fathers-daey-3-hdplayer

اگر همسر شما اهل دیدن فیلم است، یکی از بهترین هدیه هایی که می توانید برای وی تهیه کنید HD Player است. همسر شما با یک HD Player می تواند فیلم ها را با کیفیت 1080P در تلویزیون مشاهده کند. HD Player که ما در این مقاله معرفی می کنیم، Sumvision Cyclone Micro2 محصولی از سامسونگ است. ولی اگر قصد خرید HD Player دارید، و در ایران زندگی می کنید می توانید Western Digital تهیه کنید. WD HD TV Live در ایران به وفور یافت می شود و یکی از دستگاه های با کیفیت بازار است.

اسپیکر لپ تاپ

fathers-daey-4-speakers

لپ تاپ ها معمولا صدای خیلی خوبی ندارند و کاربرانی که از لپ تاپ خود زیاد استفاده می کنند، مطمئنا از این هدیه خوشحال خواهند شد. اسپیکر های مختلفی برای لپ تاپ وجود دارد. ولی مدلی که ما در این مقاله معرفی می کنیم QSB SoundScience نام دارد. این اسپیکر های مکعبی شکل برق خود را از پورت USB دستگاه تامین می کنند. ایرادی که این اسییکر های دارند این است که با هیچ روشی به جز اتصال به PC یا لپ تاپ نمی توانند فایل صورتی را پخش کنند.

iPod Touch

fathers-daey-5-ipod

iPhone مطمئنا یکی از کادو های بسیار خوبی است که می توانید برای همسرتان تهیه کنید، ولی این گوشی ها خیلی گران قیمت هستند. برای تهیه نسخه ارزان تر این محصول ، می توانید یک iPod touch برای همسرتان تهیه کنید. iPod Touch همه قابلیت های یک iPhone را دارد. تنها تفاوت این مدل با iPhone این است که نمی توانید با آن تماس بگیرید. این وسیله واقعا سرگرم کننده و جذاب است.

دوربین دیجیتال Canon PowerShot SX230

fathers-daey-6-digitalcamera

اگر همسر شما اهل عکاسی با دوربین است، می توانید دوربین کانن SX230 را برای وی تهیه کنید. این دوربین یکی از بهترین دوربین های دیجیتال بازار است که اجازه تنظیمات زیادی به کاربر می دهد. افرادی که به عکاسی با دوربین های SLR علاقه مندند ولی نمی خواهند زیاد هزینه کنند می توانند این دوربین 12.1 مگاپیکسلی با زوم 14 برابر را تهیه کنند. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوی 1080p هم دارد.

تبلت های Asus EEE Pad، iPad و یا Samsung Galaxy

fathers-daey-5.1-tablet

تبلت ها قیمت های مختلفی دارند و از وسایل بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. اگر محدودیتی برای هزینه هدیه این مناسب ندارید؛ می توانید یکی از تبلت های Asus Eee Pad ، یا گالاکسی سامسونگ و یا iPad را تهیه کنید. اگر همسر شما اهل بازی است و جذابیت های گرافیکی را دوست دارد، به شما پیشنهاد می کنیم بین این سه مدل، iPad را انتخاب کنید چراکه App و برنامه های این دستگاه از سایر وسایل بهتر هستند.

سیستم صوتی Logitech Z906

fathers-daey-5.5-logitech-sound

اگر همسر شما اهل بازی کردن با PC یا فیلم دیدن با آن است، سیستم صوتی 5.1 لوجیتک مدل Z906 یکی از سیستم هایی است که وی را خوشحال خواهد کرد. این سیستم صوتی ارزان نیست ولی صدای آن خیلی خیلی خوب است.

اگر شما هم نظر بهتری جهت تهیه هدیه برای افرادی که به دنیای IT علاقه دارند، دارید، در بخش نظرات همین مقاله پیشنهاد خود را بنویسید.

منبع: TrustedReviews