سیستم جدید ارسال پیغام فیس بوک که در روز دوشنبه رسما توسط موسس فیس بوک، Mark Zuckerberg شروع به کار کرد نه تنها پیغام مسنجر، ایمیل، متن و SMS را ارسال و یا دریافت می کند بلکه فایل های مایکروسافت آفیس مانند Word, Excel  و Power Point را نیز از طریق Office Web App نمایش می دهد.

Takeshi Numoto قائم مقام مدیر Office شرکت مایکروسافت در این رابطه گفت:

[div3 class="quote" class2="quote-l" class3="quote-r"]سیستم جدید پیغام فیس بوک با Office Web apps یکپارچه شده تا کاربران Facebook بتوانند محتوای فایل های Word, Excel و Power Point را با یک کلیک مشاهده نمایند.

همانطور که می دانید MS Office کمک می کند تا اسناد بسیار خوبی را ایجاد کنید و در زندگی روزمره از آنها استفاده کنید و حالا می توانید به راحتی فایل های ایجاد شده را با دوستان و یا اقوام خود در Facebook به اشتراک بگذارید.[/div3]

با Office Web Apps در Facebook روش های بیشتری برای نشان دادن خود خواهید داشت و براحتی افکار خود را با دیگران به اشتراک خواهید گذاشت.

facebook office integration

زمانی که پیغامی بدستان می رسد که دارای یک فایل پیوست Office است شما می توانید آن را در سایت office.com مشاهده کنید و یا دانلود کرده و محتوای فایل را برروی کامپیوتر خود ببینید.

منبع: Techrader