نکات مثبت:قیمت مناسب، کیفیت ساخت خوب، استفاده کردن از این دوربین آسان است چراکه به صورت اتوماتیک موقعیت های مختلف را تشخیص میدهد، نتیجه خوب، سایز مناسب و کوچکنکات ضعف:طراحی شبیه صندوق، بزرگنمایی هنگام شروع ویدئو ثابت میماند، خروجی hdmi ندارد

بررسی دوربین دیجیتال F30 پاناسونیک :این دوربین غیر لمسی 14.1 مگاپیکسلی دارای صفحه نمایش 2.7 اینچ است. جالب است بدانید دوربین برای روشن و آماده شدن تنها یک ثانیه زمان می برد و شما اطمینان خواهید داشت صحنه ای را از دست نخواهید داد. Fs30 دارای خروجی های استاندارد AV و USB بوده و فاقد پورتHDMI است. این دوربین دارای 40 مگ حافظه داخلی است (به اندازه ذخیره 15 عکس).   

تشخیص موقعیت ها توسط دوربین :کار کردن با دوربین Fs30 پاناسونیک بسیار آسان است، چراکه بر اساس موقعیت و صحنه، Setting و Mode لازم برای عکاسی را تشخیص داده و شما را درگیر منوی خود نمیکند. تغییر حالت از "عکس" به "دوربین" نیز بسیار ساده است.

تصویر بالا در حالتAuto  گرفته شده است. دوربین F30، در این عکس، حالت Close up  را تشخیص داده است و گل و حشره را واضح و صحنه پشت را کمی محو ساخته است. برای مشاهده سایز واقعی  روی عکس کلیک کنید.

تصویر بالا در حالتAuto  گرفته شده است. دوربین F30، در این عکس، حالت Close up  را تشخیص داده است و گل و حشره را واضح و صحنه پشت را کمی محو ساخته است.

نتیجه: اگر هزینه ای بین130 تا 140 یورو برای دوربین درنظر دارید، بی درنگ این دوربین را تهیه کنید. رنگ عکس های این دوربین، گرم است. عکس هایی که با بزرگترین حد بزرگنمایی نیز گرفته شده باشند، لطیف و بدون تار شدن خواهند بود. Fs30 پاناسونیک قطعا بهترین دوربین نیست، ولی با توجه به قیمت وکیفیت در بین رقیبان خود، یکی از بهترین هاست.

اطلاعات بیشتر:


سایز صفحه نمایش: 2.7 اینچ
رزولوشن ویدئو: 720P
رزولوشن عکس: 14.1 مگاپیکسل
بزرگنمایی: 8 برابر
فریم ویدئو در هر ثانیه: 30fps
وزن: 162 گرم
سایز: 100 در 57 در 28 میلیمتر
قیمت: 130 تا 140 یورو

جهت مشاهده سایر مشخصات فنی این دوربین به لینک مراجعه بفرمایید.

منبع: cnet.co.uk

[italic]www.zoomit.ir[/italic]