توسعه محتوا برای سفر مشتریان
ده سال قبل اشاره به محتوا در یک صفحه به عنوان محتوای سئو اغلب یک تکنیک مفید و مناسب بود. چگالی کلمات کلیدی فاکتور قدرتمندی برای رتبه بندی محتوای صفحات در نظر گرفته می شد و متخصصان سئو سعی می کردند با فراهم آوردن محتوای تعاملی برای مشتریان به اهداف سئوی خود دست پیدا کنند. واقعیت این است که در یک دوره زمانی، کیفیت محتوا بالاترین اولویت سئوکاران نبود اما این روزها همه چیز تغییر کرده است. موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ و یاهو محتواهای با کیفیت را ترجیح می دهند و تلاش می کنند با رتبه بندی بالاتر چنین محتواهایی به افراد پاداش دهند. گوگل بیان کرده است که محتوای تولیدی باید کیفیت خوبی داشته باشد. امروزه سئو در مورد تجربه کاربری است. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر روی بهبود سفر مشتریان تمرکز کرده است. این روزها، کوئری های جستجو اغلب نقطه شروعی برای این سفر محسوب می شوند. متاسفانه بیشتر ماها به ندرت عبارات و کلمات کلیدی دقیقی که مشتریان در جعبه جستجو برای آغاز سفر خود تایپ می کنند را می شناسیم.بر اساس داده های به دست آمده از کنسول جستجوی گوگل، می توانیم بفهمیم که صفحه مورد نظر برای چه کلمات و عبارات کلیدی رتبه بندی شده است. می توانیم کلمات کلیدی که مشتریان برای رسیدن به صفحات ما مورد استفاده قرار می دهند را حدس بزنیم. سپس قادر خواهیم بود از این داده ها برای ایجاد مخزن کلمات کلیدی خود استفاده کنیم. هر کدام از این کلمات کلیدی، نیت متفاوتی را نشان می دهند. در ادامه با همراه شوید تا توسعه محتوا برای سفر مشتریان را مورد بررسی قرار دهیم.
خلاهای موجود در تجربیات مشتریان را شناسایی کنید:کلمات کلیدی و عباراتی که در صفحات سایت به کار می رود جزو دارایی های ما محسوب می شوند. به کمک این کلمات می توانیم نیت کاربران از جستجوی یک کلمه یا عبارت را شناسایی کنیم. چنین شرایطی به ما اجازه می دهد خلاهای موجود در تجربیات را بررسی نماییم. مشتریان ما چه اهدافی داشته اند و سایت ما در چه زمینه ای نتوانسته کمکی به آن ها بکند؟ برای هر مرحله از سفر مشتری، نیت های مختلفی مدنظر قرار می گیرد و سپس تجزیه و تحلیل خلاها آغاز می گردد. خلاهای به دست آمده می تواند فعالیتی که باید برای بهینه سازی سایت برای سفر مشتریان انجام شود را تعریف کند. اگر خرده فروش هستید، برخی از خلاهایی که ممکن است مشاهده کنید به شرح زیر است:
طبقه بندی خلاها بر اساس هدف سایت و نیت کاربران متفاوت است. هر صفحه و مجموعه نیتی نیازمند برنامه محتوایی اختصاص یافته است. زمانی که موتورهای جستجو محتوای تولید شده را به عنوان یک ارزش پیشنهادی به مشتری درک کند، به طور طبیعی به سایت پاداش می دهد. چیزی که برای مشتری و مصرف کننده خوب است برای سئو نیز خوب خواهد بود.
امروزه سئو به معنای تولید محتوا برای کاربران است:به خاطر داشته باشید که کار ما بهینه سازی محتوا برای نیت های مختلف مشتریان است نه موتورهای جستجو. دفعه بعد زمانی که خواستید در مورد محتوای سئو با کسی بحث کنید، نیت احتمالی کاربران را مدنظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که سئو به کار بردن اطلاعات مشتریان برای فراهم آوردن محتوای مورد نیاز این افراد است. به همین خاطر محتوای با کیفیت می تواند برای مشتری و موتورهای جستجو جذاب باشد.
برچسب هاتجربه کاربری توسعه محتوا توسعه محتوا برای سفر مشتریان تولید محتوا چگالی کلمات کلیدی سئو سفر مشتری کنسول جستجوی گوگل کوئری های جستجو ناوبریدسته بندی : سئو
مقالات مرتبط
- بهترین تمرینات برای بهینه سازی انکرتکست
- مقدمه ای بر شتاب دهنده صفحات موبایل
- راهنمای جامع در مورد کنسول جستجوی گوگل
- ۴ اصل تجزیه و تحلیل تجربه کاربری برای سئو
- چرا رتبه سایتمان در گوگل نوسان دارد؟
- کدهای HTML و فاکتورهای موفقیت در موتورهای جستجو
- چگونه می توانیم زمان سپری شده در سایت و سرعت آن را بهبود ببخشیم؟
- دیده شدن سایت در موتورهای جستجو را با سئوی داخلی افزایش دهید
- چگونه پست وبلاگی پیدا کنیم که بتواند سئو را بهبود ببخشد؟
- چگونه به کمک تجزیه و تحلیلSWOT کلیدواژه ها، فرصت های محتوایی بیابیم؟
- تصمیم گیری استراتژیک در مورد سئو قبل از طراحی و ساخت سایت
- تکنیک های سئوی خارجی( ۱۰ مورد از بهترین روش های لینک بیلدینگ)
- چگونه بر چالش های سئو غلبه کنیم؟
- ساختار سایت چگونه می تواند بر روی سئو تاثیر داشته باشد؟
- چگونه از طریق سئو، سرنخ تولید کنیم؟
- تخلفات و جریمه های اسپم در موتورهای جستجو
- چگونه به هنگام نیاز، استراتژی های سئوی خود را تغییر دهیم؟
- چگونه افت رتبه بندی در موتورهای جستجو را بهبود ببخشیم؟
- آموزش سئو وردپرس
- استفاده از استراتژی وبلاگ نویسی برای افزایش مشتری
منبع : وب ایده