الگوریتم فرد(Fred) گوگل
همانطور که می دانید گوگل هر از چند گاهی تلاش می کند برای بهبود نتایج جستجو و تجربه کاربری، الگوریتم های خود را به روزرسانی کند. اینبار ، گوگل به طور مخفیانه به روزرسانی الگوریتم جدید خود به نام فرد(Fred) را آغاز کرده و محتواهایی که کم ارزش هستند و سایت هایی که بر روی تبلیغات و بک لینک های بسیار تمرکز دارند را جریمه می کند. البته این به روزرسانی از طرف گوگل تایید نشده است. این موضوع زیاد هم دور از انتظار نیست زیرا این روزها شرکت گوگل اطلاعات زیادی در مورد به روزرسانی های خود منتشر نمی کند. به روزرسانی فرد برای بیشتر صاحبان سایت ها و بازاریابان دیجیتال به اندازه کافی بزرگ بوده است و آن ها متوجه تغییرات زیادی در ترافیک و رتبه بندی های خود شده اند. گوگل هنوز اطلاعات زیادی در مورد این الگوریتم ارائه نکرده است. تنها چیزی که می توان از شواهد موجود فهمید این است که الگوریتم Fred تنها وب سایت هایی را هدف قرار می دهد که بر روی راهنمایی وبمستران گوگل سرمایه گذاری نکرده اند. در این مقاله همراه باشید تا این موضوع را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.
چگونه می توان متوجه شد که سایت تحت تاثیر الگوریتم فرد(Fred) قرار گرفته یا خیر؟
![الگوریتم فرد(Fred) گوگل](http://webide.ir/blog/wp-content/uploads/2017/08/FRED-UPDATE.png)
اگر سایت شما به گونه ای طراحی شده است که به دنبال افزایش درآمد از طریق کلیک کاربر بر روی تبلیغ یا لینک های همکاری در فروش است می توانید نکات زیر را بررسی کنید:
- به گوگل آنالیتیکس خود نگاهی بیندازید. ایا افتی را در ترافیک یا تعداد کلمات کلیدی که رتبه بندی شده است می بینید؟ این افت باید بین پنجم و بیستم مارس امسال باشد. اگر چنین افتی را متوجه نشدید همه چیز خوب است . در غیر اینصورت باقی مقاله را مطالعه کنید.
- ببنید می توانید محتوای خود را به دو دسته با کیفیت و کم کیفیت تقسیم بندی کنید یا خیر.
- کلمات کلیدی از دست رفته را بر اساس حجم ترافیک و رتبه بندی های قبلی خود با محتوای بی کیفیت و کم کیفیت سایت مطابقت دهید. ایا این موضوع باعث از دست رفتن رتبه بندی شده است؟
- به سرعت کیفیت محتوای خود را بهبود ببخشید. محتوا را دوباره بنویسید و سعی کنید صفحات کم کیفیت را بهتر کنید. با صفحاتی آغاز کنید که قبل از به روزرسانی فرد(Fred)، ترافیک زیادی جذب می کردند.
- از ابزارهای بررسی کننده بک لینک های اسپم استفاده کنید تا هر نوع بک لینک مشکوکی را حذف نمایید. مطمئن شوید که بک لینک های طبیعی دارید.
- تجربه موبایلی را اولویت بندی کنید: گوگل سایت هایی که تجربه خوبی در موبایل و دستگاه های موبایلی فراهم می کند دوست دارد. به همین خاطر تلاش می کند به این گونه سایت ها رتبه بندی بهتری بدهد و آن ها را در صدر نتایج خود نشان دهد. اخبار جدید از گوگل نشان می دهد بیشتر صفحات هنوز به خوبی با دنیای موبایل سازگار نشده اند. حدود ۷۰ درصد از صفحات برای بارگذاری محتوای بصری خود به ۷ ثانیه زمان نیاز دارند. هر کدام از صفحات شما باید در کمتر از ۳ ثانیه بارگذاری شود.
- تجربه کاربری بهتری فراهم آورید. یکی از مواردی که برای گوگل اهمیت زیادی دارد تجربه کاربری است. اگر سایت خود را برای کاربران بهبود ببخشید از مجازات های گوگل در امان خواهید بود. سایت خود را برای تمامی پلتفرم ها همچون موبایل، تبلت، دسکتاپ بهینه سازی کنید. هر چیزی که مانع از بهبود تجربه کاربری می شود را حذف کنید. سایت را تمیز نگه دارید و ناوبری اش را اسان سازید. از Schema Markup استفاده کنید. این نشانه گذاری ها به کاربران می گوید چه انتظاری از سایت شما باید داشته باشند.
۱۰ نکته و ترفند برای بهبود سایت همکاری در فروش کم ارزش:
همچنین می توانید برای بهبود رتبه بندی خود، نکات زیر را مدنظر داشته باشید:
- همیشه مطمئن شوید که مطالب نوشته شده کیفیت خوبی دارد. در مورد بک لینک ها نیز اینگونه است. بک لینک های با کیفیت و اندک بهتر از بک لینک های بی کیفیت و زیاد عمل می کنند.
- از لینک های sitewide dofollow دوری کنید.
- از تبلیغاتی استفاده کنید که به سایتتان مرتبط است. هرگز به اتوریتی یک دامنه اعتماد نکنید. مطمئن شوید که بک لینک های گرفته شده به محتوایتان مرتبط است و می تواند ارزش خوبی برای سایت تولید کند.
- انکرتکست های متنوع استفاده کنید. انکرتکست هایی بسازید که حاوی کلمات عمومی، کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار، نام برند است.
- از ابزارها و ربات هایی که به طور خودکار بک لینک تولید می کنند دوری کنید.
- از خرید لینک خودداری کنید.
دسته بندی : سئو
مقالات مرتبط
- چگونه به کمک تجزیه و تحلیلSWOT کلیدواژه ها، فرصت های محتوایی بیابیم؟
- آیا هاست می تواند بر روی سئوی سایت تان تاثیرگذار باشد؟
- چگونه از طول اضافی متا دیسکریپشن بیشترین استفاده را ببریم؟
- چگونه ترافیک سایت خود را تا ۳۰۰ درصد افزایش دهیم؟
- چگونه خود را برای ایندکس اول موبایل آماده کنیم؟
- چگونه به کمک ترفندهای سئو خود را در میان رقبا متمایز کنیم؟
- الگوریتم فرد(Fred) گوگل
- راهنمای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-قسمت سوم
- چگونه بعد از مهاجرت وب ، ترافیک ارگانیک خود را بازیابی کنیم؟
- شخصی سازی و رتبه بندی در موتورهای جستجو
- مقایسه سیستم های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و دروپال
- ۷ اشتباه در پژوهش کلمات کلیدی که باید از آن ها اجتناب کنید
- ۵ مفهوم کلیدی سئو برای سال جدید
- ۹ مورد از رایج ترین خطاهایی که به رتبه بندی سایت آسیب می زند
- ۶ مورد از ابزارهای ضروری سئو که باید بشناسید
- راهنمای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-قسمت دوم
- چگونه خزیدن سایت توسط گوگل را آسان تر کنیم؟
- چرا محتوای شما در گوگل رتبه ای ندارد؟
- چرا باید لینک های داخلی سایت را همیشه بررسی کنیم؟
- دیده شدن سایت در موتورهای جستجو را با سئوی داخلی افزایش دهید
منبع : وب ایده