تنها یک هفته به عرضه کنسول های نسل نهم مایکروسافت زمان باقی مانده است. دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس با دو رویکرد متفاوت برای رقابت با سونی و کسب رضایت گیمرها راهی میدان می شوند. 

سونی در تلاش برای ایجاد تغییرات گسترده در پلی استیشن 5 بوده و در این راستا کنترلر خود را با اضافه کردن ویژگی هایی چون تریگرهای تطبیقی و بازخوردهای لمسی ارتقا داده است. مایکروسافت از طرفی "به ترکیب برنده دست نزن" پایبند بوده و تغییرات مشهودی در کنترلر ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ایجاد نکرده است.

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مایکروسافت ویدیوی جعبه گشایی کنترلر نسل بعد خود را منتشر کرد تا علاوه بر نگاهی نزدیک به آن، با تفاوت های این کنترلر از جمله دی پد جدید و ارگونومی آن بیشتر آشنا شویم. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی منتشر شده دعوت می کنم.


دانلود ویدیو از آپارات


باتوجه به اطلاعات منتشر شده، کنترلر جدید ایکس باکس در سه رنگ مشکی کربنی همراه با ایکس باکس سری ایکس، سفید درکنار ایکس باکس سری اس و یک رنگ آبی که با 5 دلار گران تر در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت، عرضه می شود.

باتوجه به اینکه پس از گذشت حدود هفت سال قرار است با عرضه این کنسول ها عصر جدیدی در صنعت بازی های ویدیویی رقم زده شود، بسیاری منتظر تغییرات وسیع و انقلابی در آن ها بودند. به نظر شما کنترلرهای ایکس باکس های جدید می تواند دوال سنس پلی استیشن 5 را به چالش بکشد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش بینی های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.