اولین اطلاعات و تصاویر منتشرشده از سرفیس پرو 8 از طراحی تکراری و سخت افزار قوی آن حکایت دارد. طبق تصاویر منتشرشده در وب سایت ویندوز سنترال، به نظر می رسد این نسخه از سرفیس پرو 8 با پردازنده Intel Core i7-1165G7 و 32 گیگابایت رَم و 1 ترابایت حافظه ی ذخیره سازی از نوع SSD همراه خواهد بود. برای یادآوری، آخرین مدل سرفیس پرو 7 از 16 گیگابایت رم استفاده می کند.

سرفیس پرو 8

حدس و گمان هایی وجود داشت که مایکروسافت بعد از چندین سال بالاخره قصد دارد تبلت سرفیس پرو 8 را با حاشیه های نازک تر طراحی کند؛ اما با توجه به تصاویر فاش شده در سایت خرید و فروش eBay، به نظر می رسد هیچ تغییری ازلحاظ طراحی به خود ندیده است و همچنان با طراحی گذشته و سخت افزار به روز عرضه خواهد شد.

سرفیس پرو 8

لیست ذکرشده در eBay مدل مهندسی سرفیس پرو 8 را شامل می شود که دارای پردازنده i7-1165G7 نسل یازدهم اینتل، 32 گیگابایت رَم با سرعت 4267 مگاهرتز و 1 ترابایت SSD ساخت سامسونگ است و عملکرد بسیار خوبی را ازلحاظ سخت افزاری نوید می دهد؛ مدل مذکور همراه صفحه کلید آبی رنگ و صفحه نمایش 12٫3 اینچی، با قیمت 1300 دلار به فروش خواهد رسید.


انتظار می رود سرفیس پرو 8 بهار سال آینده بدون تغییر در طراحی عرضه شود و اگر قصد خرید محصولی با طراحی جدیدتر در خانواده ی سرفیس دارید، سرفیس ایکس نسل 2 با نمایشگر لبه به لبه، طراحی نازک، یک جفت درگاه USB-C و پشتیبانی از اتصال 4G انتخاب مناسب تری خواهد بود.