چشم‌ها مرکز زیبایی و یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت صورت است. خط چشم که به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم آرایش صورت شناخته می‌شود، قادر است چشم‌هایتان را برجسته‌تر کرده و نقش بسزایی در زیبایی شما داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید خط چشم دارید و با سوالاتی همچون بهترین خط چشم ماژیکی، مویی و مایع کدام است؟ بهترین مارک خط چشم چیست؟ مواجه شده‌اید، ما در این قسمت به این سوالات پاسخ داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب و خرید یک خط چشم خوب و مقرون‌به‌صرفه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


از آنجاکه این وسیله آرایشی در بزرگ و کوچک جلوه دادن چشم‌هایتان نقش دارد؛ بهتر است با تشخیص حالت چشم و نحوه کشیدن آن آشنا باشید تا بتوانید چشمان گیرا و زیبایی داشته باشید. خط چشم‌ها دارای انواع مختلفی همچون خط چشم ماژیکی، ژله‌ای یا ژلی و مدادی هستند که در این بخش به توضیح آن می‌پردازیم.

این نوع از خط چشم یکی از جدیدترین مدل‌ها است. همچنین دارای نوکی نرم و لطیف بوده و برای افراد مبتدی که کشیدن خط چشم برایشان سخت است، مناسب می‌باشد. اگر خط چشم گربه‌ای دوست دارید این نوع می‌تواند برایتان مناسب باشد.

از مرسوم‌ترین و قدیمی‌ترین نوع خط چشم بوده که دارای دو نوع خشک و روغنی می‌باشد. این مدل اغلب برای کشیدن خط چشم‌های نازک مورد استفاده قرار می‌گیرد و مورد پسند افراد مبتدی است.

این نوع از خط چشم با ماندگاری بالایی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. افرادی که از خط چشم ژله‌ای استفاده می‌کنند، معمولا حرفه‌ای و میکاپ آرتیست می‌باشند.
بهترین مارک خط چشم

از بهترین برندهای خط چشم می‌توان به بورژوآ Bourjois، اسنس Essence، گلدن رز Golden Rose و مای MY اشاره کرد.