ریمل از وسایل آرایشی مهم و کاربردی بوده و خانم‌هایی که زیبایی و آرایش چشم برایشان مهم است، تلاش می‌کنند از بهترین نوع آن استفاده نمایند. همان‌طور که می‌دانید ریمل‌ها انواع مختلفی دارند و بهتر است هنگام خرید ضمن بررسی کاربرد آن، به نوع چشم و مژه‌های خود دقت کنید تا ریملی را انتخاب نمایید که زیبایی آرایش و چهره شما را دو چندان کند. اگر برای شما هم سوالاتی پیش آمده که بهترین ریمل حجم دهنده، بلند کننده و حالت دهنده کدام است؟ بهترین مارک ریمل چیست؟ ما در این بخش به این سوالات پاسخ داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یک ریمل مژه خوب و با کیفیت، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین ریمل حجم دهنده

با توجه به تنوع کاربرد ریمل‌ها، بهتر است در ابتدا مشخص کنید که آیا قصد دارید به مژه‌هایتان حجم بدهید؟ مژه‌های بلند و زیبا داشته باشید؟ یا یک ریمل ضد آفتاب که بتوانید در آب و هوای شرجی، استخر و… دغدغه‌ای نداشته باشید؟ یا یک ریمل رنگی و فانتزی برای آرایش متفاوت؟ با پاسخ به این سوالات می‌توانید یک ریمل مناسب و کاربردی برای خودتان خریداری کنید.

شما می‌توانید برای زیباتر کردن مژه‌هایتان از فرمژه برای فر کردن آن‌ها استفاده نمایید. البته دقت نمایید که این کار را قبل از ریمل زدن انجام دهید و هیچ‌گونه ماده خاصی نیز بر روی مژه‌هایتان نباشد، تا به مژه‌ها آسیبی وارد نگردد.
بهترین مارک ریمل چیست؟

در حال حاضر برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه ریمل آرایشی فعالیت می‌کنند که از بهترین آن‌ها می‌توان به بورژوآ (Bourjois،) دوسه (Doucce)، اسنس (Essence)، لورآل (LOreal)، گلدن رز (Golden Rose)، این لی (INLAY) و مای (MY) اشاره کرد.