نینتندو در سال 2017 کنسول جدید، نوآورانه و مورد انتظار خود را روانه بازار کرد. وظیفه اصلی نینتندو سوییچ زدودن خاطرات بد کنسول WiiU از ذهن گیمرها و به خصوص طرفداران قدیمی و سرسخت نینتندو بود؛ مسئولیتی که به خوبی توانست از آن سربلند بیرون بیاید و با ارائه ی بازی های متنوع و باکیفیت، فروش فوق العاده ای برای نینتندو به ارمغان آورد. به طور کلی محصولات این شرکت توانسته ‎اند طرفداران بسیاری به دست آوردند و اکنون سال ها است که بسیاری از گیمرها از کنسول های ساخته شده توسط این شرکت استفاده می کنند.

اخبار متنوعی درباره ی محصولات این شرکت در فضای مجازی منتشر می شود و اکنون مدتی است که شایعات زیادی از نسل جدید نینتندو سوییچ، سایت های خبرگزاری فناوری را پر کرده اند. درنتیجه احتمالا اطلاع دارید که مدتی است شایعات زیادی حول نسخه جدید و بهبودیافته نینتندو سوییچ تحت عنوان نینتندو سوییچ پرو به گوش می رسد. حتی اخباری منتشر شد که نینتندو از توسعه دهندگان خود خواسته است آثار خود را برای اجرا با رزولوشن 4K آماده کنند.

کنسول نینتندو سوییچ


مقاله های مرتبط:


بهترین بازی های نینتندو سوییچ که باید تجربه کنید
نمایشگر لمسی نینتندو سوییچ را در عمل ببینید


نظر می رسد تب وتاب کنسول احتمالی نینتندو سوییچ پرو همچنان زیاد است؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش گزارشی منتشر شد که نینتندو در نظر دارد برای تأمین صفحه نمایش این کنسول، به جای همکاری با دو شرکت شارپ و JDL که وظیفه ساخت صفحه نمایش نینتندو سوییچ فعلی را بر عهده دارند، با شرکت تایوانی Innolux Corporation مشارکت کند. این مسئله می تواند برای گیمرها یک خبر خوب محسوب شود؛ زیرا بر اساس آن، فناوری جدیدی به نمایشگر این کنسول اضافه خواهد شد.

براساس گزارش منتشرشده، دلیل این کار جایگزینی صفحه نمایش LCD 720P فعلی با پنل Mini-LED جدید است. این پنل علاوه بر اینکه باعث می شود روشنایی، کنتراست و کیفیت تصویر بهتری ارائه شود، طول عمر باتری دستگاه را بهبود می بخشد.

تمام این صحبت ها، شایعات و حدس وگمان هایی بیش نیست؛ اما با توجه به تمام گزارش هایی که در این چند وقت اخیر منتشر شده است، می توان حداقل با اطمینان از تلاش نینتندو برای بهبود کیفیت صفحه نمایش نسخه جدید کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. 

اگر شما هم از طرفداران نینتندو و کنسول سوییچ هستید، بیشتر دوست دارید چه مواردی در کنسول پرو بهبود پیدا کنند لطفا نظرات خود را با زومیت به اشتراک بگذارید.