استودیو ی Bloober Team، بازی The Medium را برای عرضه روی کنسول های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی درنظر گرفته است، درحالی که بازی Observer: System Redux قرار است علاوه بر این پلتفرم ها برای پلی استیشن 5 نیز منتشر شود. این بازی نسخه ی بازسازی شده ی بازی اصلی است که در سال 2017 عرضه شد. نسخه ی سیستم ریداکس از جلوه ی بصری بهبودیافته ای بهره می برد که باعث شده شکل و شمایل دیستوپیایی و وحشت سایبرپانکی بازی رنگ و روی حتی بیشتری به خود بگیرد.

از ویژگی های دیگر بازی Observer: System Redux می توان به مکانیک های گیم پلی بهبود یافته، حالت مخفی کاری بازسازی شده و موارد مخفی بیشتر در بازی اشاره کرد. همچنین درکنار اضافه شدن سه پرونده ی جدید به بازی، بازجویی های عصبی (Neural Interrogations) بیشتری نیز افزوده شده است. پرونده های جدید، «سیگنال منحرف شده»، «تقارن وحشت آور آن زن» و «در خانواده ارثی است» نام دارند. در زمینه ی پیشرفت های گرافیکی، حالا بازی از وضوح تصویر 4K، نورپردازی HDR و ویژگی ری تریسینگ پشتیبانی می کند (گرچه این نکته را درنظر داشته باشید که ویدیوی زیر از نسخه های تکمیل نشده ی بازی گرفته شده و دارای ویژگی ری تریسینگ نیست). شما می توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:


دانلود ویدیو از آپارات


بازی Observer: System Redux در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) علاوه بر انتشار برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5، برای پلتفرم پی سی نیز دردسترس خواهد بود. متاسفانه دارندگان نسخه ی اصلی بازی روی کنسول های نسل حاضر، آپگرید رایگانی برای ارتقا این بازی به نسخه ی نسل بعدی آن دریافت نخواهند کرد. این درحالی است که کاربران کامپیوتر با پرداخت 5.99 دلار می توانند بازی اصلی خریداری شده ی خود را به نسخه ی System Redux ارتقا دهند.

نظر شما کاربران زومجی دراین باره چیست نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.