کارخانه لوازم خانگی مادیران امروز، 20 شهریور، در بیست وسومین مراسم افتتاح پروژه های ملی باحضور رئیس جمهور ازطریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع ماشین های اداری ایران، مادیران سال ها است که با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال در بازار تلویزیون ایران فعالیت می کند و حال به منظور توسعه ی سبد محصولات لوازم خانگی و عرضه ی محصولات باکیفیت به مصرف کنندگان ایرانی، کارخانه تولید لوازم خانگی خود را در منطقه ی ویژه ی اقتصادی «پیام» راه اندازی کرده است.

افتتاح کارخانه لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور در ویدیو کنفرانس

مراسم کلنگ زنی ساخت کارخانه لوازم خانگی مادیران در دی ماه سال 96 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام و پروژه ی ساخت کارخانه از همان زمان به صورت رسمی آغاز شد. هم اکنون با تکمیل خطوط تولید یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و کولر گازی، فاز اول کارخانه توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

در ابتدای مراسم، محمود قهاری، مدیرعامل شرکت لوازم خانگی مادیران اعلام کرد که کارخانه پس از یک سال و نیم تولید به بهره برداری رسیده و پیش بینی می شود تا سال 1400 فاز دوم آن نیز به طور کامل افتتاح شود.


یخچال و فریزر برند تی سی ال و ایکس ویژن در کارخانه لوازم خانگی مادیران
خط تولید یخچال و فریزر برند تی سی ال و ایکس ویژن در کارخانه لوازم خانگی مادیران
ماشین لباسشویی برند تی سی ال و ایکس ویژن در کارخانه لوازم خانگی مادیران
خط تولید ماشین لباسشویی برند تی سی ال و ایکس ویژن در کارخانه لوازم خانگی مادیران
خط تولید ماشین لباسشویی در کارخانه لوازم خانگی مادیران
خط تولید ماشین لباسشویی برند تی سی ال و ایکس ویژن در کارخانه لوازم خانگی مادیران
حط تولید ماشین لباسشویی برند ایکس ویژن در کارخانه لوازم خانگی مادیران
کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران همکاری با ایکس ویژن

مساحت زمین کارخانه لوازم خانگی مادیران معادل 100 هزار متر مربع بوده و با سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد ریالی راه اندازی شده است؛ به این ترتیب، کارخانه لوازم خانگی مادیران بزرگ ترین کارخانه ی فعال در صنعت لوازم خانگی در استان البرز به شمار می آید.

کارخانه جدید مادیران ظرفیت تولید سالانه 550 هزار دستگاه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و کولرگازی را دارد؛ همچنین زمینه ی اشتغال برای 370 نفر نیروی کار را به طور مستقیم و تا 1500 نفر را نیز به طور غیرمستقیم فراهم کرده است. نیروی مستقیم کارخانه قرار است تا پایان سال به 800 نفر برسد.