پیش از انتشار نسخه ی نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition شاهد در دسترس قرار گرفتن یک نسخه ی دموی پُروپیمان بودیم که امکان تجربه ی 10 ساعت از محتوای آن را فراهم کرد. این بازی نقش آفرینی ماه آینده به ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر راه می یابد و حالا در میان تازه ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه ی دموی این نسخه ها با انتشار تریلر جدیدی در دسترس قرار گرفته است. شما می توانید تریلر مربوط به نسخه ی دموی بازی Dragon Quest 11 S را در بستر «یوتیوب» مشاهده کنید.

نسخه ی دموی Dragon Quest 11 S نه تنها بخش های ابتدایی بازی را نشان می دهد که در آن بازیکنان کنترل لومناری را در مأموریتی برای نجات دنیای «اِردریا» در دست می گیرند، بلکه نگاهی به نحوه ی کاوش در محیط ها، مبارزات و داستان گویی آن خواهد داشت. در این نسخه می توان نگاهی به جلوه های بصری بازی انداخت؛ خصوصاً که نسخه ی Definitive تمام پلتفرم ها بر پایه ی نسخه ی نینتندو سوییچ آن توسعه یافته است. به هرشکل باید منتظر بود و دید که آیا این نسخه ها می توانند در زمان انتشار به خوبی نسخه ی اصلی عمل کنند و انتظارات طرفداران را برآورده سازند یا خیر.

بازی Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition در تاریخ 14 آذر 1399 (4 دسامبر 2020) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس/سری اس (به همراه سرویس ایکس باکس گیم پَس) منتشر خواهد شد. این نسخه ها شامل صداگذاری انگلیسی و ژاپنی، حالت دو بُعدی، سناریوهای داستانی بیشتر و بهبودهای دیگری می شود. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید.