اواخر خرداد ماه بود که در جریان رویداد سونی، بازی Destruction Allstar برای کنسول پلی استیشن 5 در سبک اتومبیل های جنگی به همراه تریلری معرفی شد. این بازی در ابتدا قرار بود در دسامبر سال 2020 منتشر شود اما در طی آخرین پست بلاگ پلی استیشن که به تازگی منتشر شده است اعلام شده که تاریخ انتشار این بازی تغییر کرده است.

در این پست اعلام شد که بازی Destruction Allstar به جای عرضه در ماه نوامبر 2020، در ماه فوریه سال 2021 منتشر خواهد شد و این بازی برای دو ماه برای دارندگان پلی استیشن پلاس به صورت رایگان در دسترس خواهد گرفت. بازی Destruction AllStars یک بازی چند نفره است که در آن می توانید با گیمرهای سراسر جهان به صورت آنلاین مبارزه کنید، بنابراین در دسترس قرار گرفتن این بازی برای دارندگان پلی استیشن پلاس تصمیم عاقلانه ای است.


همچنین در این پست اعلام شد که هفته ی آینده یک تریلر جدید به همراه جزئیات بیشتری درباره ی این بازی منتشر خواهد شد که بازیکنان بدانند دقیقا چه انتظاری از این بازی می توانند داشته باشند.

در پایان این پست اعلام شد که به دلیل تأخیر اعلام شده کسانی که بازی را از هر طریقی پیش خرید کرده اند، می توانند مبلغ خود را بپس بگیرند.