ماه مهر امسال بود که نتفلیکس از دستور ساخت یک انیمه سریالی از شخصیت گودزیلا (Godzilla) خبر داد که این انیمه توسط توهو در دست ساخت است و قرار است Godzilla: Singular Point (گودزیلا: نقطه ی منفرد) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این انیمه سریالی منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر انیمه Godzilla: Singular Point شاهد حضور شخصیت های انسانی جدید به همراه کایجوهای شناخته شده دنیای گودزیلا مثل جت جگوار و Anguirus، دوست قدیمی گودزیلا هستیم. شما در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:




دانلود از آپارات

گودزیلا نیز برای لحظاتی بسیار کوتاه در این تریلر قابل مشاهده است و ظاهرا فعلا قرار است ظاهر کلی آن به شکلی مرموز برای طرفداران باشد. علاوه بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر رسمی سریال Godzilla: Singular Point را نیز منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت های انسانی آن است و در پس زمینه آن گودزیلا با طرحی قرمز رنگ قابل مشاهده است. شما در ادامه می توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمه Godzilla: Singular Point

آسوشی تاکاهاشی، کارگردان انیمه ی Doraemon (دورایمون)، وظیفه کارگردانی انیمه Godzilla: Singular Point را بر عهده دارد. داستان و اتفاقات این انیمه سریالی قرار نیست ارتباطی با اتفاقات سه گانه انیمه دیگر نتفلیکس از شخصیت گودزیلا که شامل Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره ی هیولاها)، Godzilla: City on the Edge of Battle (گودزیلا: شهر در شرف جنگ) و Godzilla: The Planet Eater (گودزیلا: سیاره خوار) می شود، داشته باشد. 


استودیوی بونز که بیشتر برای تولید مانگای My Hero Academia (آکادمی قهرمان من) شناخته می شود، برای تولید این انیمه با استودیوی اورنج، سازنده ی مانگای Beastars (بیستارز) همکاری خواهد کرد. انیمه Godzilla: Singular Point داستان دو نابغه جوان که شامل می کامینو، یک محقق زن و یون آریکاوا، یک مهندس مرد می شود، را دنبال می کند که یک تهدید بی سابقه آن ها و همراهانشان را تهدید خواهد کرد و باید با آن مقابله کنند.

انیمه Godzilla: Singular Point قرار است در سال 2021 از نتفلیکس منتشر شود.