فروشگاه اپیک گیمز به صورت هفتگی دو بازی را به مدت یک هفته به صورت کاملا رایگان در فروشگاه خود قرار می دهد و کاربران می تواند با اضافه کردن آن به فهرست بازی های خود آن را برای همیشه در اختیار داشته باشند. حال اپیک گیمز به مناسبت رویداد هالویین دو بازی ترسناک را برای طرفداران این سبک در فروشگاه خود قرار داده است.


کاربران کامپیوتر می توانند بازی Blair Witch از استودیوی Bloober Team دریافت کنید. داستان بازی در سال 1996 رخ می دهد و شما به همراه سگ خود یعنی بولت وارد جنگل بلیر ویچ می شوید که در آن اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده است. بازی دوم Ghostbusters: The Video Game Remastered از  استودیوی Saber Interactive است. داستان بازی در شهر نیویورک جریان دارد که توسط ارواح تسخیر شده است. یکی از نکات خود این نسخه استفاده از صداپیشه های نسخه اصلی بازی است که در سال 2009 منتشر شده بود.

بازی های Ghostbusters: The Video Game Remastered و Blair Witch تا تاریخ 5 نوامبر (پنج شنبه، 15 آبان 1399) به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز قرار دارند. همچنین، Wargame: Red Dragon یکی از بازی های رایگان هفته بعدی اپیک گیمز خواهد بود.