کارگردان بازی Everwild از استودیو Rare جدا شد
بعد از جدایی برخی از اعضای اصلی ساخت بازی Halo Infinite از استودیو 343Industries، ظاهرا حالا نوبت جدایی کارگردان اصلی بازی جدید یکی دیگر از استودیوهای بازی سازی فرست-پارتی/اختصاصی مایکروسافت رسیده است. سایمون وودراف، کارگردان خلاق بازی Everwild که قرار است تبدیل به مجموعه بازی جدید استودیو Rare شود، حالا دیگر این تیم بازی سازی را ترک می کند. کریگ دانکن، مدیر فعلی استودیو Rare می گوید: «ما از سایمون به خاطر تمام کارهایی که برای Everwild انجام داد، سپاسگزاری می کنیم و آرزوی دستیابی وی به بهترین ها را داریم. اما بازی Everwild در دست افراد مطمئنی قرار گرفته است. ما مطمئن می شویم که این بازی می تواند تجربه هایی فراموش نشدنی در یک جهان طبیعی و جادویی را تقدیم گیمرها کند».
اندی رابینسون از رسانه ی Video Games Chronicle با تاکید روی این نکته که هیچ دلیل خاصی برای جدایی وودراف از سوی استودیو اعلام نشده است، ماجرا را تا حدی نگران کننده می داند. مخصوصا به این خاطر که وودراف بعد از استعفا حتی حاضر به آمدن به استودیو Rare نشده است.
سایمون وودراف پس از نزدیک به 10 سال فعالیت به عنوان طراح اصلی در واحد تکنولوژی شرکت سگا، در سال 2012 میلادی به استودیو Rare پیوست. به همین خاطر در کارنامه ی او می توان کارگردانی بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed را نیز مشاهده کرد. او در تمام هشت سال گذشته به عنوان کارگردان خلاق اصلی Rare شناخته می شد و بعد از عرضه ی بازی Sea of Thieves و رساندن آن به نقطه ای قابل قبول، سراغ ساخت بازی Everwild رفت.
فعلا بازی Everwild هیچ کارگردانی ندارد و احتمالا فقط تهیه کننده ی اجرایی آن یعنی لوئیز اُکانر به کنترل تیم ساخت این محصول می پردازد. درحالی که وی در اصل فقط تجربه ی کار با انیماتورها را دارد؛ نه کل تیم بازی سازی استودیو. البته Everwild طراح اصلی مراحل خود یعنی جیمز بلکهم را از دست نداده است. رایان استیونسون، کارگردان هنری دو بازی Viva Pinata و Sea of Thieves نیز به طراحی بصری بازی Everwild ادامه می دهد.
براساس جدیدترین اخبار بازی، بازی سوم شخص Everwild هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و اعضای Rare در حال تفکر راجع به چگونه آوردن ایده های آن به گیم پلی هستند. ولی می دانیم که بازی Everwild مثل بازی Sea of Thieves می خواهد به تجربه های چندنفره ی بازیکنان و تجربه ی جمعی آن ها درکنار یکدیگر اهمیت بدهد. البته رئیس استودیو Rare می گوید که همه ی اعضا از عرضه ی بازی Sea of Thieves درس های زیادی گرفته اند. او باور دارد که هدف اصلی استودیو Rare، غرق شدن بازیکنان در جهان Everwild است؛ مکانی که به گفته ی او در آن گیمرها می توانند تبدیل به بخشی از طبیعت بشوند.
مدیر استودیو Rare: «یکی از دلایلی که آن چنان راجع به Everwild صحبت نکرده ایم، موردی نیست غیر از اینکه خود ما همچنان در حال سردرآوردن از بخش های مختلف آن و ایده پردازی برای بازی هستیم. در آینده صحبت های زیادی راجع به بازی خواهیم داشت. ولی فعلا فقط یک ایده در سر داریم که به آن عشق می ورزیم. ما فعلا تنها باور داریم که Everwild یک محصول خاص خواهد بود.
بازی Everwild توسط افرادی ساخته می شود که هر روز بیدار می شوند و می خواهند با هیجان روی ساخت آن وقت بگذارند».
دسته بندی : سبک زندگی
مقالات مرتبط
- خودرو برقی هیوندای برای کودکان معرفی شد
- چگونه در زمان دنیاگیری کرونا با وسایل حمل و نقل عمومی ایمن سفر کنیم
- ظاهر نسخه موبایل گوگل با منوی تازه بروز شد
- آدمهایی مثل بقیه
- مرسدس بنز، ماشین نامرئی خود را به نمایش گذاشت
- جمعبندی تمام شواهد و شایعات مرتبط با iPad Mini اپل
- شربت گایافنزین برای چیست، نحوه مصرف آن چگونه است و چه عوارضی دارد
- آموزش: چگونه در فیس بوک عکس هایمان را از دید عده ای از دوستانمان محفوظ نگاه داریم
- هری پاتر و جسارت ایستادن در برابر بیعدالتی
- تجهیزات مناسب عکاسی تبلیغاتی
- شیائومی از گوشی اقتصادی ردمی 9A با رم 6 گیگابایتی رونمایی کرد
- 55 نکته ضروری برای تمیز کردن آشپزخانه
- چه سنی مناسب ارتودنسی است
- 28 اکتبر 1955: درب ها برای ورود غول تکنولوژی باز شد
- آیا کانن انتظارات عکاسان را برآورده میکند؟
- نمایشگاه کتاب ایران و غرفههای پسرعموهای افغانستانی ما
- در پی اشکال فنی فیس بوک، عکس های خصوصی کاربران و حتی خود مارک زوکربرگ لو رفت
- تکنیک زوم انفجاری در عکاسی
- نسخه طویل رولزرویس گوست 2021 رونمایی شد
- کارت های نامشخص انویدیا؛ گیگابایت اطلاعاتی از RTX 3060 Ti و دو مدل دیگر را افشا کرد
منبع : تیاندا