نتفلیکس پیش بینی کرده بود که بتواند در سه ماهه گذشته 2٫5 میلیون عضو جدید کسب کند که این تعداد به 2٫2 میلیون نفر رسیده است؛ البته پیش بینی مذکور به واسطه شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم بود. در زمان شیوع ویروس کرونا، مردم بیشتر در خانه بودند و بیشتر به تماشای فیلم و سریال نشستند؛ به همین دلیل، نتفلیکس پیش بینی کرده بود که بتواند 2٫5 میلیون مشترک جدید جذب کند؛ ولی به این رکورد دست پیدا نکرد.

افزون براین، نتفلیکس پیش بینی کرده که بتواند در سه ماهه چهارم امسال، 6 میلیون مشترک جدید جذب کند. اگر به این هدف دست پیدا کند، تعداد مشترکان نتفلیکس به 201 میلیون نفر در سرتاسر دنیا می رسد.


مقاله ی مرتبط:

مشخصات موردنیاز برای اجرای نتفلیکس در حالت 4K HDR روی مک اعلام شد

طبق اعلام این شرکت، جذب مخاطب جدید روند بسیار سالمی دنبال کرده است. همچنین، میزان تعامل مخاطب ها درمقایسه با سه ماهه سوم سال گذشته بیشتر بوده است. اگر پیش بینی این شرکت برای سال 2020 درست باشد، می تواند رکورد جذب مخاطب جدید در سال 2018 را بشکند که 28٫6 میلیون بود.

براساس گزارش نتفلیکس، ساخت سریال های پربازدیدی مانند Stranger Things ادامه دارد و سریال ها و فیلم های جدیدی هم که در سال 2020 ساخته شدند، مخاطب زیادی برای این سرویس کسب کردند. به طور مثال، فیلم Umbrella Academy در 28 روز، 48 میلیون بازدید داشت. همچنین، فیلم The Old Guard به آمار 78 میلیون بازدید و فیلم Project Power نیز به آمار 75 میلیون بازدید رسید. ساخت فیلم ها و سریال هایی که تنها روی نتفلیکس قابل مشاهده اند، برگ برنده این سرویس به حساب می آید؛ به همین دلیل، هرروز افراد بیشتری به خرید اشتراک این سرویس تشویق می شوند. نتفلیکس برای سال آینده هم پیش بینی کرده که مضامین جدیدی تولید خواهد کرد تا بتواند مخاطبان فعلی را حفظ کند و مشترکان جدیدی به دست بیاورد.

نتفلیکس خودش را برای رقابت با دیزنی و دیزنی پلاس و سایر سرویس های استریم فیلم و سریال هم آماده می کند؛ سرویس هایی که در حوزه تولید محتوای اختصاصی بسیار فعال عمل کرده اند. حالا باید ببینیم که رقابت این شرکت ها در طول سال های آینده چگونه دنبال خواهد شد.