در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Tenet (تنت) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی و خانگی (که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K می شود) این فیلم اکشن علمی تخیلی همگی در تاریخ 15 دسامبر (25 آذر) منتشر خواهند شد. همچنین پیش فروش نسخه خانگی فیلم تنت از روز سه شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. فیلم Tenet پس از چندین بار تأخیر به علت شیوع و همه گیری ویروس کرونا، بالاخره در اواخر تابستان امسال در ابتدا در اروپا و سپس در آمریکا روی پرده های سینما رفت و توانست نقدهای مثبتی را نیز از سوی منتقدان دریافت کند.

فیلم Tenet تا به امروز حدود 347.1 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل 53.8 میلیون دلار در آمریکا و 293.3 میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می شود. بااین حال، این فیلم هنوز در بازارهای بزرگ دیگری مثل سینماهای لس آنجلس و نیویورک روی پرده نرفته است. همچنین نسخه خانگی فیلم Tenet دارای محتوای اضافه به نام Looking at the World in a New Way: The Making of Tenet نیز خواهد بود که مدت زمان آن یک ساعت است و تمرکز این محتوای اضافه قرار است روی مراحل تولید و ساخت فیلم از زبان بازیگران و سازندگان فیلم باشد.


جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا، آرون تایلر-جانسون، هیمش پاتل و کلیمانس پوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tenet حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم تنت بر عهده کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون فیلم Inception (تلقین)، فیلم The Prestige (حیثیت)، فیلم Memento (یادگاری) و سه گانه فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی)، بوده است.