اگر از شما بپرسند که اجزای یک استایل شیک چیست چه پاسخی خواهید داد تا چند وقت پیش برای خوشتیپ بودن انتخاب لباس با مدلی آراسته با رنگ متناسب و در نهایت انتخاب کیف و کفش هماهنگ با لباس کافی به نظر می رسید. اما در این مقاله ابدا قصد پرداختن به طریقه انتخاب لباس مناسب یک استایل خاص را نداریم . این بخش را به خودتان می سپاریم. مطمئن باشید هیچکس بهتر از خودتان از پس آن بخش برنمی آید. حتی اگر فکر میکنید چندان در زمینه انتخاب لباس و شیک پوش بودن استعداد ندارید وجود شبکه هایی چون اینستاگرام که روزانه در حال آموزش نکات مهم و کاربردی در انتخاب استایل مناسب هر فرد هستند شما را تنها نخواهد گذاشت. اما اگر شما هم جزو افراد بلند پروازی هستید که دلتان میخواهد همیشه یک پله از بقیه جلوتر باشید این مقاله را از دست ندهید. ما به شما آموزش می دهیم که چطور جزئیات کوچک باعث برجسته شدن استایل شما خواهد شد. در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین کالا هایی که در سبد خرید دوست داران مد قرار گرفته، انواع مختلف اکسسوری ها است. اکسسوری هایی که تقریبا گران قیمت هستند یا حداقل ارزان نیستند! از انواع مختلف جواهرات و آویز های خاص گرفته تا کمربند ها و عینک ها و ساعت و دستبند. انتخاب هوشمندانه یک اکسسوری میتواند شما را از یک استایل روتین و قابل قبول به یک استایل خاص و مورد توجه برساند. حالا این شما هستید که تصمیم می گیرید از کدام یک از آن ها استفاده کنید. اما یک نکته ظریف از دید شما پنهان شده است. قاب گوشی شما! بله تعجب نکنید درست دیدید. تنها کافی است یک نگاه اجمالی به انواع و اقسام طراحی های وسوسه برانگیز قاب گوشی های موجود در بازار بیندازید تا بپذیرید که الان دیگر قاب گوشی شما هم یک اکسسوری به حساب می آید. دیگر خبری از آن قاب های گوشی زمخت و بد قواره که که در ابتدا فقط و فقط برای حفظ گوشی شما از ضربه و افتادن ناگهانی گوشی بود، نیست. قطعا اولین کاری که بعد از خرید یک گوشی می.کنید، خرید قاب گوشی مناسب برای آن است. حقیقت این است که قاب گوشی های موجود در بازار از پس حفاظت از گوشی های ما به خوبی برآمده اند و برای پیروز شدن در رقابت بازار فروش بعد از اصل کاربردی امنیت فیزیکی گوشی، روی یک طراحی خاص و زیبا و وسوسه کننده تمرکز کرده اند. از حق نگذریم به خوبی هم از عهده آن بر آمده اند و موفق عمل کرده اند. حالا باید بدانیم چه قابی مناسب استایل شخصی ماست

قاب سیلیکونی گوشی یک انتخاب هوشمندانه!

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه ترجیح می دهید در عین سادگی شیک به نظر برسید زمان بیشتری برای انتخاب قاب گوشی تلف نکنید. چند قاب گوشی سیلیکونی مناسب تهیه کنید و منطبق با طیف رنگی پوشش خود از آن استفاده کنید. یک دستبند در همان طیف رنگی کار شما را تکمیل خواهد کرد. در نهایت سادگی کاملا زیبا به نظر برسید. باید توجه داشته باشید که متاسفانه قاب های سیلیکونی تقلبی در بازار زیاد است و با خرید یکی از آن ها پول خود را دور ریخته اید چون به سرعت تغییر رنگ میدهند و کاملا کثیف به نظر می رسند. پس به هر ارزانی اطمینان نکنید.

خرید قاب گوشی طرح دار یک انتخاب مناسب تنوع طلب ها!

تنها انتخاب یک طراحی زیبا برای قاب گوشی شما کافی است تا هر بار جلوی اینه به خودتان نگاهی انداختید و گوشی در دستتان را دیدید لبخند رضایت بزنید. هیچ فرقی ندارد شما طرفدار نقاشی های کلاسیک باشید یا دلتان یک قاب گوشی چریکی بخواهد. تمام ذهنتان پر بکشد سمت قاب های شلوغ و پر از خط و طرح،یا دلتان بخواهد منظره ی یک شب کهکشانی زیبا را در قاب گوشی خودتان به دام بیندازید. به هر حال شما در خرید قاب گوشی طرح دار با دریایی از طرح مواجه می شوید. بعد از آن راحت ترین کار انتخاب است.

قاب هایی با دیزاین هنر های دستی:

اگر از علاقه مندان هنر های دستی هستید و حاضرید برای قاب گوشی خودتان مبلغ کمی بیشتر بپردازید این قاب ها قطعا برای شما آماده شده است. قاب هایی که از چوب با کیفیت و با طراحی زیبای هنرمندان ساخته شده. یا تکه های چرمی که در اوج ظرافت به هم متصل شده یا یک حس و حال دریایی از قاب های پر از صدف کاری. شاید این انتخاب همه نباشد اما فراموش نکنید که زیبایی شما مختص خود خودتان است نه تایید دیگران. پس کمی در انتخابتان جسو تر باشید.

قاب دکوراتیو، مناسب برای استفاده های موردی.

اگر یک قاب خرگوشی پشمالو مدام به شما چشمک میزند برای خرید کمی صبر کنید. پیش از خرید این مدل قاب ها باید بدانید که این قاب ها برای استفاده روزمره چندان مناسب نیستند و قدری دست و پاگیر هستند. البته ظرافت طراحی این قاب ها آنچنان مطلوب است که قطعا نمی توانید از آن بگذرید. اما خرید قاب ساده با قیمت مناسب همراه آن میتواند تا حد زیادی نیاز شما را برطرف کند.

قاب های چرمی، محبوب دل آقایان.

اغلب قاب رنگی گوشی مورد توجه خانم هاست. و دلیل منطقی هم پشت آن است. هر چقدر که خرید یک قاب زرد درخشان برای ست کردن با مانتوی زرد برای یک خانم توجیه شده است دیدن یک گوشی با قاب زرد آن هم از نوع طرح دار برای یک مرد با پوشش رسمی عجیب به نظر می رسد. هر چند که ممکن است این انتخاب شخصی یک نفر باشد اما معمولا تجربیات بازار فروش نشان داده که مردانی با استایل رسمی بیشتر خواهان قاب های چرمی و طراحی ساده هستند. هیچ انتخابی از این درست تر نیست!

قاب های سفارشی

خرید قاب گوشی به عنوان یک هدیه اصلا انتخاب عجیبی نیست . شما می توانید یک قاب خاص با طرح دلخواه خودتان را در دست داشته باشید. این طرح ممکن است عکس دلخواه شما یا طراحی یک اسم خاص باشد. هر چه که باشد یک قدم از هدیه های تکراری فاصله گرفته است.

با در نظر گرفتن موارد بالا فروشگاه اینترنتی قاب و کاور تلاش کرده تا بخشی از بهترین های بازار را در دسترس شما قرار دهد.