در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه 6 شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام گذاری شده است و در ادامه چالش های هفته نهم را برای شما تدارک دیده ایم. چالش های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می گیرد. 

چالش های هفته نهم از فصل چهارم فورتنایت چپتر 2

چالش های هفته نهم


اسم چالش توضیحات
Search Chests at Holly Hedge پیدا کردن هفت صندوق در منطقه Holly Hedge Eliminations at Slurpy Swamp کشتن سه بازیکن در منطقه Slurpy Swamp Collect Floating Rings at Steamy Stacks پیدا کردن حلقه های شناور در Steamy Stacks Deal damage to opponets at Sweaty Sands در منطقه Sweaty Sands به سایر بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب رسانی 500) Land at Sharky Shell and finish Top 25 در منطقه Sharky Shell فرود آمده و حداقل رتبه بیست و پنجم را در بازی کسب کنید Dance at the highest spot and the lowest spot on the map در مرتفع ترین و پایین ترین نقطه نقشه بازی برقصید Heal teammates with a Bandage Bazooka هفت بار نوار سلامت هم تیمی های خود را با اسلحه Bandage Bazooka بازیابی کنید

همانند هفته های گذشته، بازیکنان در جریان اولین چالش باید وارد یک محیط خاص شده و هفت صندوق را باز کنند. برای هفته نهم، باید وارد Holly Hedge شوید و هفت صندوق را باز کنید. در ادامه، باید در محیط Slurpy Swamp سه بازیکن را بکشید. در جریان چالش آسیب رساندن به سایر بازیکنان هم تنها کافی است وارد منطقه Sweaty Sands شوید به سایر بازیکنان بازی آسیب وارد کنید تا زمانی که میزان آسیب رسانی وارد شده به 500 برسد.در چالش بازیابی نوار سلامت هم تیمی با Bandage Bazooka هم می توانید برای سهولت کار به حالت تیم رامبل مراجعه و نوار سلامت هفت عدد از هم تیمی های خود را با این سلاح بازیابی کنید.

در روی نقشه بازی فورتنایت، محیط Sharky Shell نمایش داده نشده است، اما اگر به شمال Coral Castle دقت کنید، یک جزیره کوچک را مشاهده می کنید که تقریبا چسبیده به محیط Coral Castle است. بازیکنان باید در این منطقه فرود آمده و برای زنده ماندن تلاش کنند. مرتفع ترین و کم ارتفاع ترین محیط های فورتنایت هم به Coral Castle و  کوه های برفی سمت راست Misty Meadows مربوط می شود. در سمت راست Misty Meadows، کوه های برفی قرار داده شده که تنها کافی است پس از خروج از بتل باس، روی بالاترین نقطه آن فرود بیایید. برای کم ارتفاع ترین محیط هم دقیقا در وسط محیط Coral Castle، یک حوضچه آب قرار دارد. درواقع این حوضچه و محیط آبی در پایین ترین نقطه قلعه Coral Castle قرار دارد.

Collect Floating Rings at Steamy Stacks

در زیر هم می توانید ویدیو راهنمای دریافت حلقه های شناور در محیط Steamy Stacks را تماشا کنید.


دانلود ویدیو از آپارات