در میان تازه ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز شرکت اکتیویژن نسخه ی Game of the Year بازی Sekiro: Shadow Dies Twice را در دسترس بازیکنان قرار می دهد و به همین مناسبت تریلر کوتاهی را منتشر کرده است. این بازی اکشن ماجراجویی میزبان یک به روزرسانی رایگان نیز می شود که باس های تازه، قابلیت ضبط ویدیو و پوسته های قابل آزادسازی را برای بازی به ارمغان می آورد. شما می توانید تریلر تازه ی بازی را در ادامه مشاهده کنید.


دانلود از آپارات

چکیده ای از محتویات به روزرسانی تازه Sekiro: Shadows Die Twice در ادامه ی مطلب قابل مشاهده است:



بازتاب قدرت: در نبردهای پیاپی و انفرادی به سراغ باس های مغلوب بروید و دوباره آن ها را به مبارزه بطلبید. هر چند باری که می خواهید به نبرد با دشمنان شگفت انگیزی بروید که راه پیروزی را سد کرده بودند.

تغییر ظاهر: نمای ظاهری گرگ یک دست را تغییر بدهید. سه پوسته تازه از جمله Old Ashina Shinobi و Tengu برای آزادسازی وجود دارد که باتوجه به حس وحال خود می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. این پوسته ها با انجام کارهایی در بازی آزاد خواهد شد.

آثار به جامانده: برخی از اقدامات ضبط شده ی خود را به دنیای شینوبی های دیگر ارسال کنید. آثار ضبط شده می تواند تا 30 ثانیه طول داشته باشد و حتی یک پیام ضمیمه ی آن کرد. برای گسترش دامنه ی بازی اقدام به اشتراک استراتژی ها و نکات ازطریق اینترنت کنید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به واسطه ی داستان سرایی خوب و گیرا، سیستم مبارزات غنی و متفاوت، درخت مهارت ها و تأثیرگذاری آن روی مبارزات، گرافیک و طراحی هنری خارق العاده، موسیقی های گوش نواز و استفاده ی متعدد از مینی-باس ها به جای باس های گوناگون در بررسی زومجی نمره ی 9 را دریافت کرد که شما می توانید از «اینجا» به مطالعه ی آن بپردازید.