در میان تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جسیکا چستین، بازیگر نامزد جایزه ی اسکار برای نقش آفرینی در فیلم های The Help (خدمتکاران) و Zero Dark Thirty (سی دقیقه ی بامداد) جای میشل ویلیامز را در سریال کوتاه Scenes From a Marriage (صحنه هایی از یک ازدواج) شبکه ی HBO گرفته است که به دلیل تداخل در برنامه ی کاری از پروژه کنار رفت. جسیکا چستین در این سریال با اسکار آیزاک، بازیگر برنده ی جایزه ی گلدن گلوب برای نقش آفرینی در فیلم Show Me a Hero (قهرمانی نشانم بده) همبازی خواهد بود که پیش از این در فیلم جنایی درام نامزد جایزه گلدن گلوب A Most Violent Year (یک سال بسیار خشن) محصول سال 2014 با یکدیگر همکاری داشتند.

سریال Scenes From a Marriage شبکه ی اچ بی او اقتباسی انگلیسی زبان از سریالی سوئدی با همین نام به کارگردانی اینگمار برگمان است و انتظار می رود که دوباره مسائلی نظیر عشق، نفرت، تمایلات، ازدواج و طلاق را از منظر یک زوج معاصر آمریکایی مورد بررسی قرار دهد. هاگای لوی، خالق سریال The Affair (رابطه) وظیفه ی نویسندگی و کارگردانی این سریال را برعهده دارد. اسکار آیزاک و جسیکا چستین نه تنها در سریال «صحنه هایی از یک ازدواج» به ایفای نقش می پردازند، بلکه به همراه هاگای لوی، لارس بلومگرن، دانیل برگمان، بلر برارد و مایکل النبرگ از شرکت «مدیا رز» به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. شرکت های «مدیا رز» و «اندور کانتنت» نیز وظیفه ی تولید سریال را برعهده دارند.

سریال 6 قسمتی اصلی Scenes From a Marriage در سال 1973 از تلویزیون سوئد پخش شد و لیو اولمان و ارلاند یوسفسن در آن به ایفای نقش پرداختند. این اثر در اصل در شش اپیزود و برای نمایش در تلویزیون سوئد تولید شد، اما اینگمار برگمان آن را برای نمایش در آمریکا کوتاه و به یک فیلم تبدیل کرد. این سریال براساس تجربیات شخصی برگمان است که داستان فروپاشی ماریان و یوهان را روایت می کند. فیلم «صحنه هایی از یک ازدواج» کمک شایانی به تبدیل اینگمار برگمان به کارگردانی بین المللی کرد و این کارگردان سوئدی را در ردیف کارگردانان برجسته ی معاصر قرار داد. شما می توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره ی این خبر با وب سایت زومجی در میان بگذارید.