با نزدیک شدن به تاریخ 14فوریه(25 بهمن) که روز ولنتاین یا روز عشق نیز نام دارد، عاشقان زیادی دغدغه خرید یک هدیه مناسب برای عشقشان را دارند تا عشق و محبت خود را وی اثبات نمایند. در سرتاسر دنیا در این روز با خرید پک های کادوی ولنتاین، هدایایی در غالب زیورآلات، عروسک، شکلات و … را به پاس عشق به یکدیگر تقدیم می کنند.

اگر شما نیز می خواهید تا بهترین و قشنگترین کادوی ولنتاین را در روز عشق به محبوب خود تقدیم کنید، بهتر است از الان به فکر باشید.

 

یک نکته مهم در خرید کادو ولنتاین برای دختر خانمها این است که سلیقه ی او را در نظر بگیرید. توجه کنید دختری که عاشقش هستید، به چه چیزهایی علاقمند است؟ دختری احساساتیست که عاشق عروسک های پولیشی رنگارنگ است یا دختری جدی؟ دختریست که عاشق شیرینی و شکلات است یا از زیور آلات مانند گردنبند، دستبند و ساعت بیشتر لذت می برد یا شاید هم هردو!

اما اگر می خواهید یک کادوی شیک و هیجان انگیز برای روز ولنتاین تهیه کنید می توانید علاوه بر عروسک، شکلات، گل و … یک قطعه زیورآلات مانند ساعت، دستبند یا گردنبند هم تهیه کنید.

از آنجایی که امروزه مهمترین هدف افراد صرفه جویی در وقت و انرژی است به همین علت تمایل دارند تا به جای گشتن در پاساژهای شلوغ و هوای آلوده از یک فروشگاه اینترنتی معتبر کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

فروشگاه تک کادو با آدرس https://takkado.ir یک فروشگاه قابل اطمینان در عرصه خرید اینترنتی است که تمامی معیارهای یک فروشگاه اینترنتی معتبر را دارد. این فروشگاه محصولات خاص و شیکی را با توجه به روز ولنتاین با قیمت اقتصادی متناسب با همه سنین در صفحه سایت خود قرار داده تا نگرانی شما خریداران را برای خرید یک هدیه مناسب، باکیفیت و ارزان برطرف ساخته و لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین پک های هدیه روز ولنتاین برای دختر را از میان صدها پک هدیه موجود در فروشگاه برای تمام سلیقه ها معرفی کنیم تا برای هدیه دادن ایده مناسبی داشته باشید.

 

1-پک هدیه خاص دستبند نقره رزا

همانطور که گفته شد یکی از هدایایی که برای روز ولنتاین می توان در نظر گرفت زیورآلات است. دستبند نقره نگین دار از بهترین هدیه هایی است که می توان آن را برای دختران در روز عشق تهیه کرد حال اگر این دستبند ویژه در میان انبوهی از گل های رز سفید و قرمز باشد که فوق العاده است!

پک هدیه ویژه رزا از یک دستبند نقره به شکل قلب با نگین های زیبای رنگی تشکیل شده که در یک جعبه کوچک در مرکز یک جعبه بزرگتر قرار گرفته و دور تا دور آن با گل های رز فومی قرمز و سفید تزئین شده است.

2-کادویی ساعت دخترانه آرمیتا

منظور از زیورآلات صرفا گردنبند و دستبند نیست یک ساعت شیک و فانتزی دخترانه هم از بهترین زیورآلات مورد استفاده دختران جوان محسوب می شود. تصور کنید ساعت رنگی که در میان گل های رز سفید و قرمز غرق شده است! بسیار هیجان انگیز و دلبر است.

کادویی آرمیتا از یک ساعت مچی زیبای دخترانه در رنگ های جذاب و یک جعبه کادوی فانتزی تشکیل شده است که ساعت مچی در وسط جعبه بزرگ درون یک جعبه کوچیکتر قرار داشته و دورتادور آن گل های رز به صورت لایه ای چیده شده اند تا جذابیت و زیبایی این ساعت را دوچندان کنند.

 

3-پک هدیه دخترانه رونیکا

روز ولنتاین معمولا با یک خرس پولیشی و چندین شکلات شناخته می شود. عروسک یک کادوی محبوب روز ولنتاین به حساب می آید. چون اکثر دختر ها، عاشق عروسک هستند و لمس یه عروسک پولیشی بامزه حس خوشایندی به آن ها می دهد.

اکثر دخترها وقتی کادوی ولنتاین خود را باز می کنند ناخودآگاه به دنبال شکلات می گردند اما از آنجایی که سلیقه ها در انتخاب شکلات متفاوت است این پک ویژه میکسی از تمام شکلات با طعم های مختلف دارد.

حال اگر در میان یک خرس پولیشی و انبوهی از شکلات های خوشمزه یک اسپری و ادکلن از یک مارک معروف با بوی ملایم باشد چه می شود؟ قطعا محبوبتان مست و مدهوش عشق شما خواهد شد.

شکلات کیت کت، شکلات اسنیکرز، شکلات مارس، شکلات کیندر، یک عروسک خرس بامزه و یک اسپری و ادکلن15 میلی لیتری از برند ریوکالکشن همه اینا تمامی اقلام موجود در پک هدیه رونیکا است. یک جعبه هدیه زیبا، پک هدیه دخترانه ما را تکمیل کرده و آن را به یک هدیه سورپرایزی ویژه ولنتاین تبدیل کرده است.

4-کادویی دخترانه خاص پاتریشیا

یک گردنبند قلبی شکل برای کادوی ولنتاین! دقیقا همین است . روز ولنتاین روز عشق است پس چه چیزی بهتر و جذاب تر از یک گردنبند قلب با طرح سواروسکی. این گردنبند از جنس White copper بوده و کریستال آن توسط کمپانی SWAROVSKI تولید شده است.

اما اگر این گردنبند فوق العاده را تکی هدیه دهید شاید جذاب به نظر نرسد به همین خاطر ما آن را درون یک جعبه خاص قرمز رنگ قرار داده ایم و دور تا دور آن را با گل های رز قرمز و سفید تزئین کرده ایم تا کادوی شما زیباتر به نظر برسد همانطور که می دانید رنگ قرمز همیشه محبوب دختران بوده و هست.

 

5-پک کادوی سیلویا

ممکن است عشقتان علاقه چندانی به گردنبند، دستبند، خرس و شکلات نداشته باشد و یک فرد جدی است که یک هدیه کاربردی را بیشتر از یک هدیه فانتزی می پسندد.

پس ما پک کادوی سیلویا را به شما معرفی می کنیم که شامل یک کیف پول در چند رنگ، یک ساعت مچی فانتزی زیبا در رنگ های مختلف، یک کوکی قلبی شکل، یک شاخه گل رز نمدی، یک کارت تبریک و جعبه کادو بسیار زیبا است.

کیف پول یک وسیله بسیار کاربردی برای خانم ها به حساب می آید تا پول و دیگر کارت های خود را در آن قرار دهند. همچنین ساعت هم می تواند یک وسیله مفید برای خانم ها در محل کار، دانشگاه یا حتی در آشپرخانه باشد.

یک کوکی قلبی شکل و یک گل سرخ که یادآور روز عشق است و یک کارت تبریک برای نوشتن متنی زیبا و دل انگیز همگی می توانند ثابت کننده عشق شما به محبوبتان باشد.

6- پک کادو دخترانه آتاناز

سلیقه ها در بین دختران در تمام سنین متفاوت است. حال اگر محبوبمان هم طرفدار عروسک بود و هم یک وسیله کاربردی چه؟

اینبار هم ما بیکار ننشسته ایم و پک هدیه دخترانه آتاناز را به شما معرفی می کنیم که از یک کیف پول، یک آویز کیف خرگوش، یک کوکی قلب و شاخه گل رز نمدی و یک کارت تبریک تشکیل شده که همگی این ها درون یک جعبه هدیه بسیار زیبا قرار گرفته اند.

کیف پول چه از نظر اقتصادی و چه از نظر زیبایی گزینه ای مناسب است و این امکان را به محبوبتان می دهد تا به طور روزانه از آن استفاده کند و از طرح زیبای آن لذت ببرد. هم کیف پول و هم آویز عروسک در چندین رنگ موجود است که می توانید از میان آن ها با دست باز انتخاب خود را انجام دهید.

همانطور که دیدید ما برای هرنوع سلیقه و بودجه ای پک های هدیه در نظر گرفته ایم. پک های هدیه ولنتاین موجود در فروشگاه اینترنتی تک کادو زیباترین هدیه های هستند که می توانید به عشق خود داده و در روز ولنتاین او را خوشحال و هیجان زده کنید.


با خرید از این فروشگاه بدون ذره ای اتلاف وقت محصول مورد نظر خود را صحیح و سالم در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.
مهمترین هدف و شعاری که فروشگاه تک کادو دنبال می کند، جلب اعتماد و رضایت خریداران است پس در تلاش است تا با عرضه محصولات متنوع، باکیفیت، اقتصادی و همچنین ارائه چندین روش پرداخت اعتماد و رضایت شما را فراهم آورد.
یکی از مزایای دیگری که این فروشگاه برای شما در نظر گرفته کادوپیچی حرفه ای و رایگان است تا لذت یک خرید کادوی اینترنتی مطمئن را به شما هدیه دهد.