با آغاز سال تحصیلی جدید و تداوم همه گیری کرونا، اغلب مدارس کشور فعالیت خود را به شکل غیرحضوری و با استفاده از شبکه ی شاد آغاز کرده اند. شاتل موبایل علاوه بر دومین دوره ی اعطای بسته ی اینترنت سه ماهه به معلمان، استفاده از اپلیکیشن تعاملی شاد را هم برای تمامی مشترکان سیم کارت های خود رایگان کرده است؛ ازاین رو، دسترسی به اپلیکیشن شبکه ی تعاملی شاد با استفاده از اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل کاملا رایگان است و هیچ ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکان محاسبه نمی شود.

شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که برای وزارت آموزش وپرورش پیاده سازی شده و براساس اعلام متولیان این شبکه ی تعاملی، درحال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه ی ملی، بیش از 14 میلیون کاربر در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند.

با توجه به پوشش سراسری 3G و 4G/LTE سیم کارت های شاتل موبایل و قابلیت انحصاری «سیم کارت هوشمند» این اپراتور که با تحلیل مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک همیشه به طور خودکار بهترین شبکه ی موجود در منطقه ی حضور مشترکان را برای آنان انتخاب و فعال می کند، معلمان و دانش آموزان سراسر کشور می توانند از اینترنت پرسرعت سیم کارت های این اپراتور استفاده کنند و به سامانه های آموزشی دسترسی داشته باشند.

شاتل موبایل در حالی ترافیک اپلیکیشن شاد را رایگان کرده است که این اپراتور پیش ازاین نیز اقدامات گوناگونی درزمینه ی خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباطات در شرایط همه گیری ویروس کرونا انجام داده بود؛ ازجمله فعال سازی دو نوبت بسته سه ماهه ی اینترنت برای معلمان، توسعه ی زیرساخت ثبت نام اینترنتی و تلفنی سیم کارت برای حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع که ضمن تسهیل فروش غیرحضوری، امکان ثبت نام و احراز هویت و تحویل رایگان سیم کارت هوشمند شاتل موبایل مقابل در منزل را بیش ازپیش گسترش داده، عرضه ی سیم کارت سازمانی ویژه ی دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه ی کانال ارتباطی امن و اختصاصی برمبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه ی IP معتبر و یکتا روی سیم کارت به سازمان ها و شرکت ها.

شاتل موبایل در ماه های اخیر که با شیوع ویروس کرونا همراه بوده، اقدامات دیگری نیز درزمینه ی ارائه ی خدمات به کاربران انجام داده که از جمله ی آن ها باید به رایگان کردن تماس های خروجی به سامانه ی غربالگری 190 اشاره کرد. 

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی شبکه ی تلفن همراه شاتل موبایل می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره ی 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.