دنیاگیری کرونا (Covid-19) اهمیت کنفرانس های ویدئویی آنلاین را بیش از پیش کرده است و در این دوران که خیلی ها دورکار هستند و افراد دیگری کارشان را از داخل شرکت پیش می برند، نیاز به اتاق تلکنفرانس (اتاق مجازی) و ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط با افراد دورکار و داخل شرکت به این اندازه احساس نمی شد. نسخه ی جدید هاب ThinkSmart لنوو از چهار بلندگوی بهبودیافته و داخلی، میکروفن قدرتمند و صفحه نمایش 10/1 اینچی لمسی با وضوح Full HD تشکیل شده است که بتوانید راحت تر به برنامه و کنترل Microsoft Teams دسترسی داشته باشید. 

هاب جدید لنوو مکانیزم تک کابله دارد که به کمک آن می توانید از تمامی ارتباطات لازم ازجمله کابل برق و کابل شبکه ی اترنت و اتصال به مانیتور بزرگ تر بهره ببرید. همچنین، مکانیزم تک کابله به شما کمک خواهد کرد که میز کار تمیز تر و خلوت تری داشته باشید. این دستگاه به پردازنده Core i5 اینتل با فناوری vPRO مجهز است که نویددهنده ی عملکرد مطلوب آن است. 

دستگاه ThinkSmart Hub از سیستم امنیتی ThinkShield و دو سال گارانتی برخوردار است. خدمات پس از فروش این دستگاه شامل راهنمایی کامل و نصب و ایرادگیری آن مخصوص تمامی خریداران این محصول است. نسخه ی جدید هاب ThinkSmart لنوو 1،800 دلار قیمت دارد و ماه آینده در بازار عرضه خواهد شد.