با این حال ، از نظر بصری شگفت آورترین نکته در مورد گوپرو Hero9 جدید، وجود یک نمایشگر رنگی 1.4 اینچی در جلو است. با هدف vlogger هایی که می خواهند خود را در یک قاب قرار دهند، حضور آن به گوپرو اجازه می دهد تا دوربین های اکشن DJI Osmo Action و Akaso Brave 7 LE را که هر دو دارای صفحه نمایش جلو هستند، به راحتی به چالش بکشد. گوپرو Hero9 همچنین دارای یک پوشش لنز قابل جابجایی است.

صفحه نمایش لمسی عقب با 2.27 اینچ بزرگتر از آن است که در Hero8 Black یافت می شود، هرچند که گوپرو Hero9 از نظر جسمی با 158 گرم بزرگتر است. گوپرو گفته است که باتری آن  با محصولات قدیمی گوپرو سازگار نیست با ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعت، 30٪ بزرگتر و برای مقابله بهتر با هوای سرد طراحی شده است.

حالت تایم لپس بیشتر بخوانید : آموزش ضبط تایم لپس با استفاده از دوربین گوپرو

گوپرو Hero9

دکمه های گوپرو Hero9 کمی بزرگتر شده اند و اکنون کمی بیشتر بیرون زدهاند تا کار با دستکش راحت تر باشد.

دوربین جدید همچنین چند حرکت سری دوربین با نام تجاری گوپرو Max 360º را ارائه می دهد، با یک تراز افقی داخلی مانند gimbal که در زمان واقعی در دوربین کار می کند. گوپرو همچنین اعلام کرد که در ماه اکتبر لوازم جانبی Max Lens Mod (99.99 دلار آمریکا / 89.99 پوند انگلیس / 159.95 دلار آمریکا) را به بازار عرضه خواهد کرد که تثبیت کننده فیلم Max HyperSmooth و عکس و فیلم فوق العاده با زاویه فوق العاده Max SuperView را به Hero9 Black وارد می کند. نسخه جدید Hero9 Black مخصوص Media Mod (79.99 دلار / 79.99 پوند / 129.95 دلار استرالیا) نیز اکنون در دسترس است.

از دیگر ویژگی های به روز شده در گوپرو Hero9 می توان به تثبیت کننده ویدئو ارتقا یافته HyperSmooth 3.0 ، TimeWarp 3.0 و HDR Night lapse برا ویدئو اشاره کرد، اگرچه برای فیلمبرداران این دوربین شامل  5Kبا سرعت 30 فریم در ثانیه است که بیشترین هیجان را به همراه خواهد داشت. از بیت ریت 100 مگابیت در ثانیه و همچنین حالت گام به گام 4K 60fps استفاده می کند. Hero9 Black همچنین می تواند به عنوان وب کم برای کنفرانس ویدیویی استفاده شود.

گوپرو Hero9

با عرضه گوپرو Hero9 شاهد تغییر بسته بندی های این شرکت نیز هستیم، به جای بسته بندی پلاستیکی و شفاف “Window Box” که گوپرو در گذشته استفاده کرده بود، دارای یک کیف نایلونی نرم برای دوربین و لوازم جانبی آن است.

نیکلاس وودمن ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت گوپرو، گفته است: “کاهش هرچه بیشتر پلاستیک از تجارت ما برای ما در اولویت است.”ما از بسته بندی HERO9 Black در یک جعبه مسافرتی با ارزش بالا به جای بسته بندی بیهوده سنتی بسیار هیجان زده هستیم و متعهد هستیم که تا پایان سال 2021 همین کار را با بقیه دوربین های خود انجام دهیم.”

گوپرو Hero9

مشخصات:

نمایشگرها: نمایشگر جلوی جدید 1.4 اینچی با حالت های پیش نمایش و وضعیت زنده. نمایشگر لمسی عقب بزرگتر 2.27 اینچی با بزرگنمایی لمسی

باتری: باتری جدید 1720mAH با عمر باتری 30٪ بیشتر از HERO8 Black با عملکرد بهتر در هوای سرد

ویژگی های اصلی گوپرو Hero9 :

HyperSmooth 3.0 با تراز کردن افق در دوربین

TimeWarp 3.0 با سرعت واقعی و نیمه سرعت

پخش مستقیم 1080p

حالت وب کم 1080p

فیلم SuperPhoto + HDR Night lapse

عکس های خام

لنزهای دیجیتال

کنترل صدا با 14 دستور به 11 زبان + 6 لهجه

3 میکروفون با پیشرفته کاهش صدای باد

استریو + صدای خام

بلندگوی بزرگتر برای بهبود پخش صدا

روکش لنز متحرک

ابزارهای قدرت: HindSight ، LiveBurst ، برنامه ریزی شده و مدت زمان ضبط

ضد آب: ناهموار + ضد آب تا 33 فوت (10 متر)

حالت های سازگار: Max Lens Mod، Light Light، Display Display and Media Mod for HERO9 Black