وان پلاس اعلام کرد مرحله ی جدید پروژه ی IDEAS را راه اندازی کرده است. وان پلاس ازطریق پروژه ی IDEAS ایده های کاربران را برای قابلیت های اکسیژن OS دریافت و اعلام کرد به ایده های برتر جایزه می دهد. این پروژه برای بار دوم بازگشته است. وان پلاس مارس 2020 (اسفند 1398 و فروردین 1399)، یعنی زمان آغاز به کار IDEAS به صورت اولیه آغاز، گفت IDEAS بدین منظور خلق شده که طرفداران برند وان پلاس بازخوردهای خود برای بهبود تجربه ی محصولات وان پلاس را به این شرکت منتقل کنند. در پروژه ی IDEAS، تمامی کاربران وان پلاس می توانند به ایده های محبوب خود امتیاز دهند. 

وان پلاس می گوید در دور اول برنامه ی IDEAS بیش از پنج هزار ایده از کاربران دریافت کرده و انجمن های آنلاین شرکت میزبان ده هاهزار بحث و گفت و گو بوده است. وان پلاس از موفقیت آمیزبودن دور اول IDEAS خبر می دهد و می گوید کاربران ازطریق IDEAS 2.0 می توانند باردیگر بخت خود را برای نقش داشتن در شکل گیری آینده ی OxygenOS امتحان کنند.

اگر ایده تان پذیرفته شود، وان پلاس بلیت ویژه ای برای رویدادی آفلاین به شما هدیه و هزینه ی سفر رفت و برگشت و اقامت شما را نیز پوشش می دهد. البته اینکه چنین هدیه ای در سال جاری میلادی و دوران کرونا چگونه قرار است اعطا شود، جای سؤال دارد. وان پلاس به پنج ایده ی برتر دور اول برنامه ی IDEAS یک هدفون بولتز وایرلس 2 هدیه داده بود؛ اما متأسفانه این هدفون در دور دوم به برندگان داده نمی شود.

دور دوم IDEAS از 28 سپتامبر تا 6 نوامبر 2020 (7 مهر تا 16 آبان 1399) ادامه دارد و برترین ایده ها 16 نوامبر 2020 (26 آبان 1399) اعلام خواهند شد. وان پلاس می گوید تمامی ایده ها باید نرم افزاری باشند. می توانید فهرست کامل قوانین و جوایز دور دوم IDEAS را در انجمن آنلاین وان پلاس مطالعه کنید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟