عاشقان جواهر همیشه پیگیر ترند روز دنیا هستند و همیشه به جواهرفروشی ها سر می زنند تا جدیدترین مدل جواهر را بخرند و به سبک و استایل خود زرق و برق دهند. اما این کار به بخشی از روزمره آنها تبدیل شده است و هیچ وقت با خود نگفته اند که آیا می توان فلان انگشتر را با سنگ و نگین دلخواه خودم بخرم

استفاده از جواهرات یک نکته جالب دارد و آن هم این است که اگر به تاریخچه جواهرات نگاهی بیندازیم، انسان ها نزدیک به 75000 سال است که جواهرات می اندازند و این کار را به دلایل مختلفی انجام دادند که خب دلایل برخی از آنها نسبت به سایرین مشهودتر است.

قبل از دوران مدرن، طی قرن ها جواهرات اغلب به عنوان سمبل متمول بودن توسط فرعون ها، پادشاهان، امپراطوران و تزارها استفاده می شد. سنگ های قیمتی همیشه پای ثابت تمام این جواهرات بودند و جواهرات راهی برای نمایش ثروت و مقام بودند. اما جواهراتی که در آن زمان ساخته می شد، ابتدایی ترین مواد را داشتند و در ساخت آنها از چرم، پوست، پر استفاده می شد که بعدا به سنگ های قیمتی و فلزاتی که امروزه از آنها استفاده می کنیم، تبدیل شدند. این جواهرات ساده سمبلی برای مردم اشراف زاده آن زمان بود که فقیر را از غنی متمایز می کرد.

اما امروزه داستان طلا و جواهر کاملا فرق کرده است و می توان بهترین مواد را در ساخت طلا به کار برد و آنها را با انواع سنگ های قیمتی از برلیان و الماس تا زمرد و یاقوت، تزیین کرد.

جواهر چیست

اگر بخواهیم تعریف کلی درباره جواهر بگوییم، به طلایی که دارای سنگ قیمتی و نگین است جواهر گفته می شود. در زمان های قدیم و باستان نیز برای اینکه زیورآلاتی را لوکس تر و پر زرق و برق تر نشان دهند، آن را با سنگ های قیمت تزیین می کردند.

در زمان باستان سنگ های قیمتی مقدس و عمیقا مورد احترام بودند و برای مصریان باستان اهمیت فرهنگی و معنوی داشتند. حتی امروزه، جواهراتی از سنگ های قیمتی خیره کننده می اندازیم که دلیل آن تنها زیبایی نیست، بلکه به دلیل ویژگی های شگفت انگیزی است که ممکن است در آنها وجود داشته باشد. برای بعضی ها استفاده از جواهرات ساخته شده با سنگ و کریستال که می گویند تاثیر زیادی بر روحیات و مود آنها می گذارند، بسیار مهم و امری ضروری است. بنابراین جواهرات می توانند غیر از زیبایی، کارهای دیگری برای انسان انجام دهند.

بسیاری اعتقاد دارند که هر فرد سنگ تولد ماه خود را دارد. به عنوان مثال شخصی که در فروردین دنیا آمده، سنگ ماه تولدش الماس است و این سنگ برای او بسیار مزیت دارد. خب اگر فردی باشید که از نظر مالی می توانید برای الماس هزینه کنید، آیا دوست ندارید تا این سنگ گرانبها را روی انگشتر یا سرویس جواهری داشته باشید. پیشنهاد جذابی است، نه

این کار شدنی است و راه حل آن پایه جواهر است.

پایه جواهر چیست

پایه جواهر، همان قالب ساخته شده برای جواهر است که نگین و سنگ روی آن سوار نشده است و هر شخص می تواند با توجه به سلیقه و دلخواه خود آن را چیدمان کند.

استفاده از جواهرات می تواند راهی برای ابراز خود، تکمیل ظاهر لباس و روحیات درونی باشد. برخی افراد دوست دارند وقتی انگشتر طلا در دست دارند، درخشش و نور نگین های روی آن دیده شود و از داشتن جواهراتی مختص به خود لذت می برند. در هر صورت، جواهرات راهی برای آراستن و زیبایی بخشیدن به استایل هستند.

با پایه جواهر این امکان وجود دارد که سبک و استایل خود را در طراحی جواهر دخالت دهید و جواهر را خودتان چیدمان کنید. می توانید با توجه به بودجه خود سراغ سنگ ها و نگین های ارزان تر بروید و یا اگر بودجه برای شما اهمیت ندارد، بهترین نوع برلیان را برای سرویس طلا، انگشتر طلا، دستبند طلا، آویز طلا و گوشواره طلای خود انتخاب کنید.

با خرید پایه جواهر می توانید خلاقیت خود را در طراحی و چیدمان سنگ های جواهر امتحان کنید و آن نگینی را انتخاب کنید که از استفاده مداوم آن لذت می برید و همچنین با روحیات شما بیشتر جور است. طلا و جواهر اکسسوری های هستند که باید از استفاده از آنها لذت برد و قرار نیست در ازای پول جواهری داشته باشید که به هیچ عنوان با سلیقه شما سازگاری ندارد. در واقع خرید پایه جواهر به شما لذت داشتن جواهر دلخواه و رویایی را می دهد.

خرید پایه جواهر سایت دیورس

همه مواردی که برای اطمینان پیدا کردن از خرید آنلاین پایه جواهر و جواهر از یک وبسایت اینترنتی نیاز دارید، در وبسایت گالری دیورس گرد هم آمده است. هنگام خرید طلا به قیمت روز از سایت دیورس شما می توانید نمونه کارهای ساخته شده پایه جواهر را همراه با مشخصات دقیق (قیمت به روز پایه سرویس جواهر، وزن طلا، عیار طلا، وزن سنگ جواهر و رنگ بندی) مشاهده کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید. سفارش شما نهایتا ظرف 48 ساعت در سراسر کشور به دستتان خواهد رسید و با توجه به خرید از وب سایت و مالیات بر ارزش افزوده صفر از تخفیف ویژه خرید آنلاین هم بهره مند خواهید شد.

همچنین برای خرید پایه جواهر از سایت دیورس در قسمت سفارش طلا به صورت جواهر (با برلیان و اتمی)، می توانید طبق سلیقه خودتان و بودجه ای که به این کار اختصاص داده اید نوع سنگ جواهر و نوع سنگ رنگی مد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش آنلاین بدهید. بعد از ثبت سفارش کارشناسان دیورس با شما تماس خواهند گرفت و در مورد زمان دقیق ارسال سفارش و جزئیات آن شما را راهنمایی خواهند کرد. در این حالت زمان تقریبی ارسال سفارش شما بین 4 تا 14 روز خواهد بود.

اگر دوست دارید تا صفر تا صد انتخاب سنگ و نگین جواهر را خودتان دست بگیرید پایه جواهر را در نظر داشته باشید و برای سفارش پایه جواهر به سایت دیورس به ادرس www.diorse.ir مراجعه کنید.

منبع: دیورس