یکی از مشکلاتی که شاید با آن مواجه شده باشید این است که هزینه بسیار زیادی برای وسایل و مبلمان خانه صرف کردید ولی بازم باب میلتان نبوده و احساس کردید یه چیزی توی خونه کمه تا خانه شما را کامل کند و باعث زیباتر شدن آن شود. در اینجا شما را با تاثیر شگفت انگیز نورپردازی آشنا می کنیم. نورپردازی تاثیر بسیار زیادی بر فضای خانه شما دارد و باعث می شود فضای خانه شما بزرگتر یا کوچکتر به نظر بیاید. پس یکی از اصل های بسیار مهم در دکوراسیون محسوب می شود . یک تیم بسیار حرفه ای و شرکت نورپردازی مورد اعتماد، شما را برای رسیدن به خانه ای که وقتی وارد آن می شوید احساس آرامش داشته باشید و بتوانید از بودن در آن لذت ببرید کمک می کند. با ما همراه باشید تا با نورپردازی دکوراتیو و آشپزخانه همراه باشید.

نورپردازی دکوراتیو

حتما تا حالا شده درباره نورپردازی در اینترنت جستجو کنید و با کلمه نورپردازی دکوراتیو برخورد کنید. اسم دیگه نورپردازی دکوراتیو تزئینی است که تلفیقی از نور و سایه است. شاید دوست داشته باشید بدونید از این نورپردازی بیشتر در کجا استفاده می شود این نورپردازی برای جاهایی استفاده می شود که بیشتر می خواییم به چشم بیاد و جلوه خیلی زیادی داشته باشد به طور مثال برای تابلوهای ارزشمند و گران قیمت که روی دیوارهستند از این نورپردازی استفاده می شود.البته باید در نظر داشت استفاده کردن از آن در جای نامناسب و استفاده بیش از حد از آن هم باعث از بین رفتن زیبایی و تو ذوق زدن می شود.

ایده هایی برای نورپردازی آشپزخانه

یکی از قسمت هایی که در خانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر وقتمان را در آن صرف می کنیم آشپزخانه است برای اینکه آشپزخانه براتون محیطی دلنشین شود ما در اینجا چند تا ایده ساده به شما یاد میدهیم. برای این کار لازم نیست هزینه خیلی زیادی انجام دهید. در نورپردازی آشپزخانه باید به همه نکات ریز هم توجه کرد.

نورپردازی کابینت

اول از همه ما به شما نورپردازی کابینت رو پیشنهاد می کنیم. بعضی ها بر این باورند که نورپردازی کابینت فقط مختص بیرون کابینت است در صورتی که در داخل کابینت هم می توان از نورپردازی استفاده کرد که این کارعلاوه بر زیبایی باعث می شود که شما به راحتی بتوانید وسایل خود را از داخل کابینت بردارید. بهترین لامپی که می توانید برای آن استفاده کنید ال ای دی های ریسه ای است. به خصوص اگر کابینت های شما دارای درب های شیشه ای است می توانید با این کار از آن به صورت دکور استفاده کنید و زیبایی به ظروف خود بدهید.

نورپردازی کشوی آشپزخانه

کشوی آشپزخانه شاید به نظر نیاد ولی از جمله جاهایی است که بهتر است برای آن چراغ گذاشته شود. برای داخل کشو های آشپزخانه بهتر است از سنسور های چشمی استفاده کنید که با باز و بسته کردن کشو روشن و خاموش شود. این کار باعث می شود در شب شما راحت تر باشید و تاریکی باعث نشه برای برداشتن چیزی کل کشو رو بهم بریزید. اینجوری در مصرف برق هم صرفه جویی می شود. مثلا برای برداشتن چیزی از داخل کشو لازم نباشه برق آشپزخانه را هم روشن کنیم .