شیائومی ازجمله شرکت های موفق چینی در زمینه تولید گوشی های هوشمند محسوب می شود. اصولا شیائومی تلفن های هوشمند در رده مختلفی را با برندهایی از قبیل سری می، ردمی و پوکو عرضه می کند. چندی پیش مشخص شد که محصولات جدیدی از برند ردمی در دست تولید است و سپس متوجه شدیم که به زودی سری ردمی نوت 10 معرفی خواهد شد.

حال، اطلاعاتی منتشرشده که تراشه به کارگرفته شده در سری ردمی نوت 10 را مشخص می سازد. چندی پیش با انتشار بنچمارکی مشخص شد که نسخه استاندارد سری ردمی نوت 10 از تراشه دایمنسیتی 820 مدیاتک استفاده می کند؛ اما گزارش های جدید به وجود مدلی اشاره کرده که مجهز به تراشه دایمنسیتی 720 مدیاتک خواهد بود.

درواقع همراه با ردمی نوت 10 گویا مدلی تضعیف شده عرضه می شود که شاید ردمی نوت 10 لایت نام داشته باشد. برخی رسانه ها حدس می زنند که ردمی نوت 10 از دایمنسیتی 720 استفاده می کند و بنچمارک منتشرشده با دایمنسیتی 820 درواقع منتسب به ردمی نوت 10 پرو بوده است. در هر صورت، هردو مورد منطقی به نظر می رسد؛ زیرا شیائومی اصولا مدل های مختلفی از سری گوشی های هوشمند خود عرضه می کند. کافی است نگاهی به سری می 10 داشته باشیم که شامل خانواده ای پرچمعیت است و به زودی مدل های می 10T نیز به آن ها اضافه خواهند شد.

درحال حاضر، ردمی 10 ایکس 5G در بازار چین عرضه شده که مجهز به تراشه دایمنسیتی 820 است و امکان دارد ردمی نوت 10 پرو نیز درواقع نسخه ای تغییر نام یافته از ردمی 10 ایکس 5G باشد که روانه بازار جهانی می شود.


مقاله های مرتبط:


شیائومی گوشی هوشمند 5G با قیمت ارزان تر از 400 دلار عرضه می کند
گوشی Poco X3 NFC هفته آینده با اسنپدراگون 732G رونمایی می شود


در ماه آگوست، مدیاتک با انتشار بیانیه ای عنوان کرد که گوشی های هوشمند مجهز به تراشه های جدید دایمنسیتی در سه ماهه سوم سال 2020 به بازار عرضه می شوند. درحال حاضر روزهای پایانی سه ماهه سوم سال 2020 را سپری می کنیم و زمان کوتاهی به شروع سه ماهه چهارم سال 2020 مانده است. بااین حال، انتظار می رود تا پایان ماه سپتامبر شاهد معرفی محصولاتی ازجمله سری ردمی نوت 10 شیائومی و برخی گوشی های هوشمند اوپو با تراشه های دایمنسیتی مدیاتک باشیم.