تیم برزیلی MIBR یا همان Made in Brazil به عنوان یکی از قدرت های قاره آمریکا در بازی Counter Strike: Global Offensive شناخته می شود که به رهبری گبریل تولدو معروف به Fallen فعالیتش را شروع کرد. سازمان MIBR در سال 2018 طی قراردادی که با Fallen ،Coldzera و دیگر بازیکنان تیم SK Gaming بسته بود، فهرست بازیکنان فعال تیمش را به جامعه ورزش الکترونیک معرفی کرد. یک شروع پر سروصدا که در سال 2019 با مشکلات زیادی همراه شد و به مرور زمان شاهد تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان اصلی تیم بودیم.

حال خبر مهم در مورد این تیم جدایی fer و TACO از این تیم است که به عنوان بازیکنان قدیمی این مجموعه شناخته می شوند و درکنار آن ها dead که به عنوان مربی تیم را همراهی کرده است نیز از مجموعه جدا خواهد شد. طبق توییت های منتشر شده توسط بازیکنان و مربی تیم، این تصمیم توسط مسئولان سازمان MIBR گرفته شده است و فسخ قرارداد آن ها یک طرفه بوده است. در این بین dead بعد از عکس العملی که به واسطه توییت خود نسبت به خبر جداییش از تیم منتشر کرد، قول داده است که به زودی در مورد تمام اتفاقات رخ داده در ماه های اخیر، صحبت کند.

بازیکنان کانتر استرایک

ریکاردو سینیگالیا که بیشتر با نام dead شناخته می شود یکی از چندین مربی بوده است که بعد از عمومی شدن باگ مربوط به مسابقات بازی Counter Strike: Global Offensive به عنوان یکی از متقلبین مسابقات بین المللی معرفی شد. این بازیکن طبق نظر کمیسیون ESIC به 6 ماه محرومیت از مسابقات بین المللی محکوم شد که برای تیم MIBR هزینه های جبران ناپذیری را به همراه داشت.

درنهایت شاهد خبر مهم دیگری بودیم که به متن جدایی Fallen از فهرست بازیکنان اصلی و احتمالا کل سازمان مربوط می شود. او در پیامی طولانی که شامل چندین بخش مختلف بوده است از سازمان MIBR درخواست کرده است که نامش را از بین بازیکنان فعال تیم حذف کنند و به او اجازه دهند که کمی در مورد تصمیم اصلی خود که می تواند به جدایی او نیز ختم شود، فکر کند. Fallen که سابقه قهرمانی در دو رویداد Major بازی کانتر استرایک را در کارنامه خود ثبت کرده است، آخرین بازمانده تیم SK Gaming در تیم MIBR بود و باتوجه به اتفاقات اخیر به نظر می رسد که قرار است شاهد جدایی او این تیم باشیم.

تیم MIBR در حال حاضر تمامی امتیازات خود را که در فصل اخیر جمع آوری کرده بود به دلیل متقلب شناخته شدن مربی تیم، از دست داده است و در ماه آینده باید در مسابقات IEM New York شرکت کند. مجموعه Made in Brazil باید تا قبل از شروع رقابت ها تکلیف طرفداران سازمان را مشخص کند و فهرست بازیکنان نهایی برای حضور در مسابقات پیش رو را منتشر کند. با جدا شدن سه بازیکن و مربی از مجموعه، بازیکنان باقی مانده در فهرست تیم kNgV و trk هستند.